-
Glömde en Naish Sele i Halmstad, Västra Strand "doggen"
För ca en månad sen glömde jag en mörkgrön / brun naish-sele på västra strand. Höll till längst till vänster på stranden.. Hade varit skönt att få tag på den igen!
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Övriga › Stulet & Kvarglömt › Glömde en Naish Sele i Halmstad, Västra Strand "doggen"
För ca en månad sen glömde jag en mörkgrön / brun naish-sele på västra strand. Höll till längst till vänster på stranden.. Hade varit skönt att få tag på den igen!
Hej du!
Hittade denna forumsida nu när jag letade efter någonstans att skriva om en bräda jag glömde på östra stranden idag. 🙁 Det jag tänkte säga var att jag hittade din sele på Doggen! Då jag inte visste att detta forum fanns eller vad jag skulle göra av den så lämnade jag in den hos polisen. Så du kan hämta den hos polisen. Fan synd att jag inte sett detta tidigare. Hoppas du får tillbaka din utrustning!!!
Logga in för att svara.
Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.
Hantera pushnotiser

Senaste nytt › Forums › Övriga › Stulet & Kvarglömt › Glömde en Naish Sele i Halmstad, Västra Strand "doggen"
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.