Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Glömt i habo idag..
-
Glömt i habo idag..
Publicerad av johanw på 20 april, 2007 vid 17:45glöm,de mina mystic fingerhandskar i habo nu i kväll.. storlek L… tack
jonaish svarade 18 år, 6 månader sedan 12 Medlemmar · 16 Svar -
16 Svar
-
och ölen som står bakom huset är reserverad till mig, så drick inte upp den.. det är jonaish som betalt!
-
Nån som fick med sig en bräda för mycket??
Vi har en mindre än när vi kom.. Ops 🙂Nu drar vi och käkar vid lilla torget, ring om vi skall sammanstråla. 073-141 19 10
-
Just ja, Vi har med lite extra vantar. Vi tar med dom imorn igen. Men det var nog inga fingervantar.
-
VAd gör ni där nere i habo? Det glöms skor,handskar bomar etc..
Någon som har lust att förklara ? 😀 -
så jävla mycket grejor på litet ställe.. Det är lätt att glömma sina prylar i högen. vi lägger allt i en hör när vi byter om och sen får man hoppas att man får rätt grejor med sig hem.
-
Nepp inte din bräda!
Brädan är numera upphittad och på lördagen så var det i alla fall ett par av hanskarna som hittade tillbaks till rätt ägare.
//P
-
Någon som vet om en ensam fingervante finns/fanns kvar i habo i fredas å kanske oxå i lördas?
-
Johan du har inte din handskar. Jag har dom ju ffs 🙂 Men föresten jag glömde en tusen lapp. Någon som hittat? där står 1000 på den
-
@Krillan82 378568 wrote:
Johan du har inte din handskar. Jag har dom ju ffs 🙂 Men föresten jag glömde en tusen lapp. Någon som hittat? där står 1000 på den
haha nej men jag hittade en 100 lapp.
Återfås mot beskrivning 🙂
Logga in för att svara.