Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › God Jul önskas från Thailand
-
God Jul önskas från Thailand
Publicerad av stellan på 25 december, 2006 vid 10:25Jaja ingen vit jul här heller. Det har blåst bra i två veckor nu. Över all förväntan.
Ha det bra!
cortex svarade 18 år, 4 månader sedan 13 Medlemmar · 16 Svar -
16 Svar
-
kul om det blåst så pass bra i två veckor, hade varit kul att se bevis på det dock…
men god jul tebaga!
-
Personen bredvid dig på första bilden MÅSTE ju vara en man. Grattulerar!;)
-
Stellan för fan!!
Landet Thailand heter det jöööö….
God Jul önskas från landet Thailand
-
fan stellan, man blir ju tårögd! tyvärr är man hemma i mörkret igen!
-
Stellan,
That first ”girl” looks rather masculine…
We are having fun sliding around in the mud and goose shit at Habo. It don´t matter everything is the same temperature – 8c
-
Eftersom Stellan inte kan åka kite eftersom han är kitelärare…om man vill köra kite så bli inte kite lärare i thailand verkar det som…;)
Första bilden är från Phi phi och resten från Orchid Resort på Koh Samui,
Tok byiga förhållanden men det var kul med 28 grader i luften och varmt vatten, dock inte för mina fötter som fick extremt mycket stryck först från super grunt inside phi phi sedan på tok byig launch på Samui, men är man på semester så är man, inga skor då inte!! -
shit vilka feta tribal-tatueringar han har på tredje bilden. Dom kan man nog bygga på rätt mycket om man vill också…
-
Snygg Speed 10’a på bilderna. Hög-AR ser alltid nice ut.
Och Hugge, jag alltid viljat fråga den stackars kon på din avtar-bild hur du lyckades växa fast i den. Började det som en böld i röven som blev större? 😀
/Kaj(Tech)
-
snacka inte skit om mitt nackstöd din jävla madder fakker!
Logga in för att svara.