Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Golfbag till resa..

• bohm

Medlem
    3 februari, 2005 vid 17:30

En sån här har jag… funkar skitbra. Jag får ner 2 brädor 2 kites och lite våtdräktsgrejjer, handuk, sele etc. i den.

http://0108dev.surfzone.se/ppc/showproduct.php?product=1638&sort=1&cat=11&page=1

• anonym-anvandare

Medlem
    3 februari, 2005 vid 17:41

Ok, kör man den som en Golfbag? vad får man betala?

MVH///Marcel

• luuddee

Medlem
    3 februari, 2005 vid 17:48

jag körde med en tekno sport väska och fick inte betala extra trots lite övervikt.. men tex med novair som vi flög med fick man faktiskt betala extra för golf windsurf wake utrustning etc. när det frågade om det va en bärda i min väska sa jag bara att det var en hård mellanvägg för att förhindra att bagaget skadades.. och behövde inte betala..

• patrikol

Medlem
    3 februari, 2005 vid 19:25

Denna är mycket bra! Är du intresserad kan jag fixa ett bra pris på den.
    http://www.swell.se/show_product.jsp?id=64

• anonym-anvandare

Medlem
    3 februari, 2005 vid 19:55

Hej

Gärna det marcel@surfer.se

• jezaja

Medlem
    4 februari, 2005 vid 00:25

Köpte en sådan väska nu precis innan jag stack till cabarete, inga som helst problem varken i sverige, heathrow eller new york med incheckning av den.. inte ett öre fick man betala (American airlines och SAS).
    Då är det ju iof reguljärflyg.

Man kan smuggla ner en hel del i den, hade bara den och ett hyffsat stort handbagage.

• marh

Medlem
    4 februari, 2005 vid 12:44

Jag har också köpt en naish golf bag och fick med mig den på british airways och sedan på american airines utan att behöva betala något extra. Själv tyckte att jag den var något liten på höjden och djupet. Man får verkligen packa drakarna bra för att få ner dem. Annars är det bra kvalitet och ordentlig vaddering.

• frango

Medlem
    4 februari, 2005 vid 14:13

Snälla lägg ner det där snacket med golfbag. Flygbolaget vill att du ska betala extra pga att det är dyr sportutrustning som de blir ersättningsskyldiga om det pajjar under transporten. När dom frågar vad det är i din bag så säg bara:
    -Bagage! cool.gif cool.gif cool.gif
    Så slipper du betala extra.

• mackan

Medlem
    4 februari, 2005 vid 20:46

snacka om överpris på den bagen!! andra bagar i samma format kostar inte mer än 2-300 spänn, men det e klart, vill man att det ska stå naish på den så får man väl betala….

köp no-name o lägg pengarna på lite roligare utrustning istället.

• patrikol

Medlem
    4 februari, 2005 vid 21:37

Kvalite kostar köpte själv en Naish laptop ryggsäck kostar 900:- kostar kanske 450:- på Claes eller Kjell

Men jag ångrar mig inte en sekund en otrolig skillnad på kvaliten.

Man får vad man betalar för.

Alla Naish väskor och bagar håller mycket hög kvalité bara att känna och jämföra så syns skillnaden direkt mot lågpris alternativen håller förmodligen minst dubbelt så länge.

Men visst jag handlar billiga grejor ibland jag med men flygplatser är inte direkt snälla mot väskor så då behövs det där lilla extra. wink.gif

• nicce

Medlem
    4 februari, 2005 vid 23:07

Var på stadium idag och dom har några golfbagar, billigaste kostade 299 och delux mod i hårdplast 799 tror jag och där såg ut att få plats en hel del.

Logga in för att svara.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
No license details found.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Golfbag till resa..

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.