• davids

Medlem
    4 maj, 2006 vid 21:39

Kommer antagligen dit vid 11-12 tiden, tar du med en bom är vore det grymt Bengt, annars får jag köra pulleybar, kan vara kul det också iofs:)

• fifi

Medlem
    4 maj, 2006 vid 22:27

vet inte faktiskt, märker jag väl imorgon i så fall…

• fifi

Medlem
    4 maj, 2006 vid 22:28

jag kommer inte vara ute så tidigt anna för då sussar jag gott på kudden, men vid 10-11 tiden som idag blir fint. vi ses kanske, annars får vi hörs på kvällen och skvallra om vad som hänt för det e sånt som tjejer gör:)

• larssa

Medlem
    5 maj, 2006 vid 06:39

Det var riktigt kul, synd på din depower lina David. Ha en go helg på er allihopa. Själv så skall man jobba hela jävla helgen =(

Får väl hoppas på nästa vecka istället.

• gh0st

Medlem
    5 maj, 2006 vid 07:12

Ja, det var riktigt kul igår! Tack för kursen Anna, det var otroligt roligt, och kul att få ha en sån duktig åkare som ”coach” ; )

• annas

Medlem
    6 maj, 2006 vid 07:23

@gh0st]Ja, det var riktigt kul igår! Tack för kursen Anna, det var otroligt roligt, och kul att få ha en sån duktig åkare som ”coach” )[/QUOTE wrote:

Haha, gött! Du var grym! Verkar vara en bra marknadsförare också 🙂

• gh0st

Medlem
    6 maj, 2006 vid 07:40

Haha, tack det är kul när det är lite våldsamt! och om jag var ens en gnutta duktig så berode det på en grymt duktig instruktör! :laugh:

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications