Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › GOPRO with Mount
- 
		GOPRO with MountPublicerad av kiters_se på 29 augusti, 2009 vid 18:32Testade denna, http://web.mac.com/jimstringfellow/home/GoPro/GoPro.html lite bilder från dagens surf. above_the_law svarade 16 år, 2 månader sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
- 
			4 Svar
- 
Eh, hur jevla tidigt var du ute den här gången då? 
 Och om det är Stenudden den här gången också (vilket det ser ut som), varför kör du inte vågbräda?
 Kom dit strax efter 8 men då var det bara vi vågsurfare där…
 Lite veka face men sol och kunde köra 6.0 Rawson SR till kl 13, så det är synd att klaga:-)
- 
above_the_law;571372 wrote:Eh, hur jevla tidigt var du ute den här gången då?
 Och om det är Stenudden den här gången också (vilket det ser ut som), varför kör du inte vågbräda?
 Kom dit strax efter 8 men då var det bara vi vågsurfare där…
 Lite veka face men sol och kunde köra 6.0 Rawson SR till kl 13, så det är synd att klaga:-)Tog sovmorgon igår, så jag började kl 06.00 🙂 Förra gången klagade du på att jag körde Racingbräda denna gång klagar du på att jag kör TT, hmmmmmmm… Ja ja jag tränade lite hopp och tycker att det är lättare med TT då. Hiiii Men jag lovar, nästa gång kommer det bilder när jag kör min vågbräda vid Stenudden 😉 Ha det gött! Peter 
- 
kiters_se;571413 wrote:Tog sovmorgon igår, så jag började kl 06.00 🙂Förra gången klagade du på att jag körde Racingbräda denna gång klagar du på att jag kör TT, hmmmmmmm… Ja ja jag tränade lite hopp och tycker att det är lättare med TT då. Hiiii Men jag lovar, nästa gång kommer det bilder när jag kör min vågbräda vid Stenudden 😉 Ha det gött! Peter Jävlas bara lite Peter:wink:! …men för mig är Åsa Stenudde = vågor… Allways surf your own way or no way Kör hårt broder! 
Logga in för att svara.