Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Göteborg i kväll 19/9
- 
		Göteborg i kväll 19/9Publicerad av dixon på 19 september, 2006 vid 10:36Obotlig optimist som man är ligger prylarna på bilen och jag hoppas att det är värt att dra ut efter jobbet i em/kväll. Nån som funderar på en liknande aktivitet? dixon svarade 19 år, 1 månad sedan 10 Medlemmar · 14 Svar
- 
			14 Svar
- 
Lätt! Är det björlanda som gäller? Eller fiskebäck? /jeppo 
- 
Fortsätter det att ligga på sv så blir det askim för min del. /Jonas 
- 
björlanda är kasst på svag SW, så fisken ligger bättre till. Tror också att det kan bli dåligt med vind i askimsviken i varjefall i början. Själv sitter jag nära krossholmen och det är ett riktigt blåshål så det lutar åt det för min del 
- 
Allt går före ett choppigt fiskebäck… Tom kanske lite lite drag i askim. Men jag hoppas på att det kommer. Annars så ser det ut att bli en bra dag att ta ledigt från jobbet på onsd… 😛 /Jonas 
- 
Andreas F wrote:Är det öppet genom campingen i Askim nu?Vet ej 
- 
hstrom wrote:Annars så ser det ut att bli en bra dag att ta ledigt från jobbet på onsd… 😛
 /Jonasdone! 😉 
- 
Lutar åt sillvik för min del nu, det är lättare att komma ut där. MAn kan ligga i hela björköfjorden på SW och det är, bananer i pjamas, så bra!=) 
- 
är nyinflyttad..vad är det som gäller imorgon? kanske kan man få lite vågor på öckerö?? 
- 
Blev f-bay med två minuters pungdrag i 5.2, toppat med ett ordentligt hällregn, följt av ett radikalt snurrandes på segel. 
Logga in för att svara.