Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Göteborg idag

• andi_j

Medlem
    11 juni, 2004 vid 06:00

Björlanda suger pung!! och det säger man varje gång, men vad gör man inte för att få några repor på vattnet! wink.gif

• pet

Medlem
    11 juni, 2004 vid 07:51

Byigt som som aldrig förr, grymt oförutsägbar vind. Lera på foten. Men fyttisusan va underbart de va. Det gick ju att hoista en massa feta lyft. Fröken EH 16, 14, 12. fick vara mina storlekar för dagen:) Stället är långt ifrån idealet, men ändå åker man ofta därifrån med ett leende.
    Men kom inte dit. Det är överbefolkat med fler än två drakar på launchen wink.gif

• pet

Medlem
    11 juni, 2004 vid 08:06

Svar till:

Bra dag vid getskär, stora höga, ifrån 8 till 12 m/s west, lite byigt, men ok. Stenarna fick ett offer dock, 5 stygn och en tand kostade det denna gången. Överrigga inte på detta stället, annars är det ok. cool.gif

[/ QUOTE ]

Ja fyfan. Akta sig! Lätt att vricka foten åxå om man landar på fötterna. det är ju typ 20cm djupt på många ställen.

• honk

Medlem
    11 juni, 2004 vid 08:12

Japp.. getskär är ett lömskt ställe.. Jag skar upp ett 5cm långt jack på ena skinkan förra säsongen. Fick stå upp och skita i en hel vecka för varje gång jag lutade mig lite framåt så stramade det i såret och det kändes som såret skulle öppna sig. I början så påminde jacket om ett väldigt blodsprängt öga smile.gif

Vassa stenar strax under vattenytan borde förbjudas!

• danielsan

Medlem
    11 juni, 2004 vid 09:23

I Getskär finns ju även spännande stålrör som sticker upp lite här och var…

killen som skadade sig igår mår under omständigheterna bra idag…

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Göteborg idag

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.