Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › göteborg på NV?
- 
		göteborg på NV?Publicerad av ols3n på 8 september, 2006 vid 07:36Spots runt gbg på N-NV? Har bara kitat i getskär och Åsa innan :S nic svarade 19 år, 1 månad sedan 4 Medlemmar · 5 Svar
- 
			5 Svar
- 
Det verkar bara vara Björlanda som gäller på NV. Var där i veckan. Typ andra gången jag skulle åka. Tyckte inte det var nåt för nybörjare iaf. Små riggytor, klippor, bryggor och många vindsurfare. Men kan nog tänka mig att sticka dit om jag är lite stabilare i min åkning. Kanske är det jag som är lite ”chicken” men man får ju tänka på andras säkerhet osså ;o) 
- 
Björlanda funkar bäst när det blåser lite mer typ 8+, för det blir byigt men när det blåser mer spelar det mindre roll. nic 
- 
nic wrote:Björlanda funkar bäst när det blåser lite mer typ 8+, för det blir byigt men när det blåser mer spelar det mindre roll.nic app app app björlanda funkar ”perfekt” på NV 🙂 men på V blir det jävligt byigt 
- 
andi_j wrote:nic wrote:Björlanda funkar bäst när det blåser lite mer typ 8+, för det blir byigt men när det blåser mer spelar det mindre roll.nic app app app björlanda funkar ”perfekt” på NV 🙂 men på V blir det jävligt byigt tsss nic 
Logga in för att svara.