Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Göteborg-Varberg
- 
		Göteborg-VarbergPublicerad av stebe på 13 oktober, 2005 vid 07:14Vad funkar bra i NV och N? andi_j svarade 20 år sedan 8 Medlemmar · 17 Svar
- 
			17 Svar
- 
Kom igen nu vilka ställen är schyssta… Litte film från Gravity Games http://files.filefront.com/GG05wmv/;4244342;;/fileinfo.html 
- 
hmmm , enligt ytspännings spotguide funkar björkäng ( strax nedanför varberg ) björlanda, fiskebäck och några till , fast jag kan inte gå i god för att det stämmer, jag surfar aldrig i nordlig vind, jag har fobi för den vindriktningen och lämnar aldrig lägenheten när det blåser därifrån… 
- 
Funderar på att satsa på apelviken imorn måste ju funka i NV tycker man. 
- 
Björkäng är nog bäst ändå men apelviken fungerar riktigt bra så länge det inte blir för mkt nord. 
- 
brukar dissa Apelviken när det vrider för mkt på N. Lätt byigt, bättre i Björkäng då och tillräcklit mkt N blir de inte så choppigt där. //alex 
- 
Hur är det med Stråvalla? 
 N är väll att ta i men funkar inte den stranden vid NV?
 Någon?/E 
- 
Sen finns Getterön också, inte varit där själv men det skulle tydligen va väldigt platt o fint enligt ryktet. 
- 
fn heller, kör modem för tillfället, men snart brett o gött band  köra i mon?? drar me grejjerna till Säffle, NO på lördag, kan nog bli grymt bra på näset! (dvs Värmlands näs…) lägg dig nu 
Logga in för att svara.