Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › göteborgare,var bär det av idag?
-
göteborgare,var bär det av idag?
Publicerad av djevulen på 28 oktober, 2007 vid 06:49var ska ni alla snedseglare idag,,det ser ut att vara syd sydost enligt apelviken,,jag har en rew 11 för demo idag med oskuldsplasten kvar,måste testa fanskapet
Mathias 0706-973460djevulen svarade 18 år sedan 7 Medlemmar · 18 Svar -
18 Svar
-
djevulen;424991 wrote:var ska ni alla snedseglare idag,,det ser ut att vara syd sydost enligt apelviken,,jag har en rew 11 för demo idag med oskuldsplasten kvar,måste testa fanskapet
Mathias 0706-973460Om du verkligen vill testa din 11a idag får du åka bra långt söderut. Men vem vet, det kanske kan minska tillräckligt redan vid olofsbo.
nic
-
lutar åt skrea, är ju trots allt söndagssurf så det får bli lite lugnare
-
jag å ”snygging”kör till tråkelstorp å kollar men det e inte omöjligt att vi kommer ner till fbg
-
@nic 424992 wrote:
Om du verkligen vill testa din 11a idag får du åka bra långt söderut. Men vem vet, det kanske kan minska tillräckligt redan vid olofsbo.
nic
Det var lite svettigt, tyckte att den drog så konstigt och efter ett tag märkte jag att en bladder var paff+ full depower!! så jag kunde inte bilda mig någon uppfattning…
-
här syns punkisen litta,,det var attans perkele att man inte kunde testa trasan
-
djevulen;425041 wrote:här syns punkisen litta,,det var attans perkele att man inte kunde testa trasan
synd men det kommer bättre dagar för en 11a. Idag var faktiskt helt otippat guld i läjet. Bra generellt och riktigt bra för vågsurf bland stenarna… fast 7an kändes tom stor ibland.
nic
-
@Haze 425015 wrote:
Lutar mot Skrea. Åker ner och kollar nu….
Gav du dig längre norrut? Skrea bjöd på rätt jämn vind även om den ökade o minskade under dagen, 7an var lagom hela tiden
En aning choppigt men allt plats i världen så det fanns hoppramper på varje repa utDet byggde på ganska fina set en bit utanför bryggan, kan vara bra att komma ihåg, var dock rätt sleten när jag började surfa dem…
-
Hamnade i Läjet iaf. Blir kanske Skrea imorgon. Eller någon annan som är på imorgon i Varberg?
-
Mmm, läjet var gottigt bortsett från att jag tappade en strap på vågbrädan och därefter gick allting utför i en frustrations-/trötthetsspiral. Kul att se lite åkare söderifrån som bjöd på bildskön åkning.
-
vad jag har hårt skulle det varit väldigt tryck på ullevi idag!?
-
eller här innan luften hann dra pi fikarast..,,och ja pierre är nykter
Logga in för att svara.