Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Gotland 10-12 Sept
-
Gotland 10-12 Sept
Publicerad av walle på 28 augusti, 2004 vid 17:05E det nån mer som e sugen på att hänga med till Gotland då?
Det kommer rätt många 08:a kiteboarders dit då och det lutar åt röj
Det ser ut som om dom flesta ska bo på Warfsholmen:
Fyra sexbäddsstugor nu preliminärbokade på Warfsholmen helgen 10 till 12 september… 24 bäddar… först till kvarn… Evaoch vad jag förstår ligger det nära plattvattens spotten ”Tjurudden”

Dom flesta åker från Nynäshamn men jag kommer att åka från Oskarshamn.
Nån mer som vill/törs åka med?anonym-anvandare svarade 21 år, 1 månad sedan 13 Medlemmar · 23 Svar -
23 Svar
-
weewee, vi kommer o invaderar gotland som vanligt.
häng på nu allihop. -
Guran?
Tysken?
Bohn?
Fredo?Det blir riktigt fint plattvatten åkning
-
bilder från förra helgen (var inte där men) på ftp://213.88.201.28/
Username:kitenation
Pass: dropzone -
Guran har börjat plugga och måste kolla upp sin skola och framför allt EKNOMI. Annars är han självklart PÅ
-
Jag kommer till 99,9%, troligen hakar Koan (douglas) och Agge på också.
-
Ohhh yeah – låter hel vettigt!
Lite fattig denna månaden, men jag ska se om det inte går att klubba nån säl på stan ikväll – återkommer! -
Ser riktigt bra ut för min del faktiskt… regeringen har godkänt ! Vi från Lkpg kanske ska försöka fixa någon sambandscentral.
-
som sagt student … vad ligger priset för stugan på? (per person)
-
Svar till:
Ser riktigt bra ut för min del faktiskt… regeringen har godkänt ! Vi från Lkpg kanske ska försöka fixa någon sambandscentral.
[/ QUOTE ]
Ring mig ikväll!
0734-271898 eller 013-100704
Eric -
Låter ju kanon!!
Har inte kollat med regeringen ännu men är riktigt sugen på att åka över. Frågan är om det finns några fler här ifrån västkusten som är på isåfall. Kan kanske ha en töstig husbil om nödvändigt. Finns det några stugplatser kvar???Har sett fotona, vill ju inte missa en sådan tillställning till

/ T
-
Fan!!!
Va sugen man blir..
Ska kolla skolan i så fall e på från Götet./Pontus
-
Svar till:
Låter ju kanon!!
Har inte kollat med regeringen ännu men är riktigt sugen på att åka över. Frågan är om det finns några fler här ifrån västkusten som är på isåfall. Kan kanske ha en töstig husbil om nödvändigt. Finns det några stugplatser kvar???Har sett fotona, vill ju inte missa en sådan tillställning till

/ T
[/ QUOTE ]extremt raggig kärra. hur hittar man en sån?
-
Svar till:
Gör det Puntus, jag e bokad åsså.
[/ QUOTE ]
Har shoppa surfbuss nu så man e väl tvungen

Kan bara bli bra../Pontus
Logga in för att svara.