Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Gotland igen!
- 
		Gotland igen!Publicerad av calle_b på 24 oktober, 2005 vid 19:22Imorrn är kankse lite väl kallt och jävligt, men på Onsdag kanske? Är det någon som är laddad? 
 Var kör man på WNW och vågor från syd? lirar sudersand i såna förhållanden? Den är kartan här inte så lite sjuk iaf:calle_kuling svarade 20 år sedan 3 Medlemmar · 7 Svar
- 
			7 Svar
- 
Jag svarar väl lite grann på min egna tråd här… Onsdag ser mkt lovande ut för min del. 14 grader och sol, samt en hel del vind från runt väst. Kommer pröva på Sudersand, om några vågor ligger kvar. Annars blir det Ekeviken, relativt platt verkar det som. Vind lär vi juh inte bli utan… 
- 
Fyfan, jag är avundsjuk! Här runt Vättern såg det ut att bli pungen SO vilket har visat sig vara en riktigt bra riktning på siståne. Tar en titt ut genom fönstret imorse. Vindstilla och rejält snöfall.. 
- 
hahaha, fy faaaan. Lägesrapport nu: Fårösund är helt vitt. (inte av snö, men av en sjukt massa vita gåsar.) Hade jag haft en 3.0 och en bräda på 50 liter för mina 65 kgs samt en hel våtdräkt, hade jag vart ute       Ha d gott! 
- 
Ja satan.. Iofs har det börjat blåsa ganska bra nu på utlovad riktning…men….4 grader i luften + måttligt regn…jag vet inte riktigt..;)Men imorgon då ska det bli pungen igen fast på väst och solsken denna gång. Weeeevseeling coming up tror jag. 
- 
Ser ut att bli för mycket tryck nästan på fårö, men sudersand har väl något mindre vågor idag så det kan ju gå. Ekeviken är nog för dem som har 3,0-3,7 segel. Själv kör jag 4,2. Kommer strax! 
- 
Tjena! Jag drar ut om en timme ungefär, väntar på vridningen. Mitt minsta är också 4.2 så vi får väl se hur det går. Jag kommer som sagt om en timme till Sudersand, eller Ekeviken. Kollar bägge. Ses /calle 
Logga in för att svara.