Senaste nytt Forums Vågsurfing Gotland locals sökes…

• Gotland locals sökes…

Publicerad av surfsmurf på 23 maj, 2005 vid 07:47

Hej!

Jo, såhär är det. Jag åker till ön imorn å stannar minst en månad, till att börja med iaf. Ska jobba på Sigsarve i Hangvar (norra Gotland) och kommer även att bo där.

Nu undrar jag om det finns några softa locals som kan tänka sig låta mig vara med å leka. Funkar ju att surfa själv men känns inte alls lika skoj.

Jag är verkligen inget proffs å har tyvär inte vågsurfat på 19 mån nu p.g.a. skador å skit men det börjar definitivt bli dax att börja (om?) igen. Och någon våg har man ju lyckats plocka i sitt liv så det ska väl inte vara omöjligt att göra igen…hoppas jag…

Mejla gärna på sjustyna@hotmail.com alt ring/messa på 0707 28 39 16 om ni känner er manade. Vore verkligen så skoj å hitta ett soft crew att plaska runt med i sommar smile.gif

//Justyna

surfsmurf svarade 20 år, 5 månader sedan 2 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • hellgren

Medlem
    1 juni, 2005 vid 22:42

Har du kollat på http://www.kallsupen.se (eller .com) också? Lite fler vågsurfare där. Tänkte bara om du inte visste smile.gif

peace!

• surfsmurf

Medlem
    7 juni, 2005 vid 16:41

Givetvis har jag det. Är numera mestadels på gotland å har funnit ”mina” surfare. Tyvär inget surf än frown.gif Klantigt nog så åkte jag hem till Stickholm, utan bräda, den enda helgen hitintils som det tveklöst funkade på båda ställenna mad.gif

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications