Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › gotland och öland går av
- 
det blir ju trångt att parkera i trollis om man är tre gubbar där… 
- 
Jesper. Du gissar så rätt om Eke. Slät, stor och sann magi ! Stundtals 5o meter bara mjuk hud mellan de yttre bryten, bubblor och vitskum. Kastad ur vågkanonen gång på gång nedför de släta sidorna, i långa skärande svängar i hög fart. Unik och sann eke vodoo ! ZombieUlv 
- 
haha…putte hade riktigt med otur i söndags med prylar och bilar. men det blev ett par sjysta bilder på hans loopar som plåster på såren  tar nog med en engångs grill igen nästa gång det blir segling. funkar ju att grilla korv på också!!!!! kul med lite sideshore för engångs skull, men det får ju gärna vara lite varmare!!! men vem klagar……..  
- 
Bra vinkel i Ekeviken i lördags fömiddag, tyvärr blev det mitt på dagen mer onshore så vår guide lotsade ner oss till Grogarnsberget där det var en vinkel jag inte skådat i Sverige, väldigt nära sideoff. Tyvärr orkade inte vågorna riktigt in så det var långt mellan seten. Söndag förmiddag orkade dock vågorna in, sideshore och längre ner i viken set på upp mot halvmast, kanske logo. Riktigt kul segling, varmt i vattnet och skaplig temp i luften. Tack Gotland! Tack Mejsel! Tack alla trevliga gutar för en grym helg! 
- 
Seglade Ekeviken lördag och söndag. Lördagen bjöd på Sol och klart väder. Hyfsad vinkel, vågor och 4.7. Söndagen var mulet med uppehåll 4.7 och onshore med stora vågor. Efter en stund med sönderblåsta vågor/dyningar in från sidan och studsande runt i crossbanan fram och tillbaka gav jag upp. Var riktigt trist. Kunde blivit bra med lite vinkel på vinden. Firade istället av en suveränt skön helg med bastu och bira på en av Visbys inrättningar. 
- 
ligger några bilder i galleriet, ”padster” nån farmåt å lite vågridning!!! 
Logga in för att svara.