Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Gotland Superweekend 04 – film
-
Gotland Superweekend 04 – film
Publicerad av curry på 17 november, 2004 vid 21:09har skramlat ihop lite klipp från i sommras i gutelandet..
okej, ha inga förväntningar, men, det här är nog det bästa du sett inom kite-väg hittils.Riderz:
Augusts
Tobbe
John
Backeosså lite n00båkning frånmig osså i början (grymmaste ”offdalip” ni sett..slowmotion
)ftp://213.88.201.28/
användare: kitenation
lösenord: dropzoneligger i mappen ”Gotland superweekend 04”
curry svarade 20 år, 11 månader sedan 9 Medlemmar · 29 Svar -
29 Svar
-
Det är nog sveriges bästa kite område… du är aldrig längre än 30min från surf vilken riktning det än blåser!
och du kan oftast välja på vågor eller platt
Men nu får man nog vänta några månader innan det blir surf på den ön igen…
-
Samma som här nere då med cykel alltså?
Cool film proffsigt gjord. Inte bara danskarna som kan tydligen! Härligt. 
-
jag kommer inte in på ftpn.. antar att det är meine fajjerwall.. lägg upp den ngn annastans!
-
Är det bara för mig som nerladdnings hastigheten är kass? står att det ska ta 3 timmar och 15 minuter att ladda ner…
-
Så då vill det jävlar i det till att den är bra… Men jag litar på dig Curry!

-
Fick använda ftp programm och ladda ner filmen innan jag tittade på den det andra sättet tog för lång tid. Försök få ner den för den var bra.
-
Kan ju vara något tillfälligt fel kollar om jag kommer in.
-
Ja något galet är det just nu kanske många som laddar ner samtidigt har 7,5 Mbit men kom inte upp i mer än 5 kbit och det tog i går cirka 30 min att få ner filmen idag skullre det ta 5 timmar! Prova igen lite senare.
-
Svar till:
Ja något galet är det just nu kanske många som laddar ner samtidigt har 7,5 Mbit men kom inte upp i mer än 5 kbit och det tog i går cirka 30 min att få ner filmen idag skullre det ta 5 timmar! Prova igen lite senare.
[/ QUOTE ]
det e ju lååååååångt till skaune
Logga in för att svara.