Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › gott med kite
-
gott med kite
Publicerad av joniash på 4 februari, 2006 vid 15:44Va ute med min picklefork idag behövdes inte ens handskar och skor frös lite men det var inte så farligt. Någon som vill hänga med imorgon ska ju blåsa då.
zoolander svarade 19 år, 9 månader sedan 10 Medlemmar · 27 Svar -
27 Svar
-
haha picklefork den e fan fiin den brädan asså,, måste ju ha varit sjukt kallt iaf jaja hår e det faeen gött iaf.. o mycket vind har häääåär nä nu ska vi kitea litttaaa
-
Oooo någon kommer fan få jävligt mkt spö nu asså…..
Jag vet att jag är jävligt sexig men ta en bild på dig själv efter jag har spöat dig.
-
joniash
Gäst4 februari, 2006 vid 22:11vaddå det e jag som är du
-
joniash
Gäst4 februari, 2006 vid 22:13jonaish wrote:Oooo någon kommer fan få jävligt mkt spö nu asså…..Jag vet att jag är jävligt sexig men ta en bild på dig själv efter jag har spöat dig.
Vaddå det är ju jag som är du -
joniash wrote:Vaddå det är ju jag som är du
Men fuck you… Jävla häst..
-
joniash wrote:Vaddå det är ju jag som är du
Men seriöst vem e du som har den bilden på mig som avatar ??
Hur fick du tag på den bilden ??
-
joniash wrote:Va ute med min picklefork idag behövdes inte ens handskar och skor frös lite men det var inte så farligt. Någon som vill hänga med imorgon ska ju blåsa då.
Jonaish! Har du börjat på allvar?
/DJ
-
joniash
Gäst6 februari, 2006 vid 15:24Denrica wrote:Jonaish! Har du börjat på allvar?/DJ
Ja jag har börjat, men mina fenor tycker jag är lite för små så undrar om ngn har större fenor elelr vet var man kan köpa fenor som passar min PF bräda. -
joniash wrote:Ja jag har börjat, men mina fenor tycker jag är lite för små så undrar om ngn har större fenor elelr vet var man kan köpa fenor som passar min PF bräda.
Kör du kiteboard i snö??????
/DJ
-
DEtta var roligt… äntligen ett bildbevis på att du finns. ser ungefär ut som man kunde tänka sig…
-
men va fan alla vet ju att jag har en RRD xxx å inte en picklefork bräda..
Här kommer bilder på den brädan jag har nu å ni kan ju fråga ”joniash” vem som hade den brädan förut…..
Logga in för att svara.