Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › gott med kite
-
Denrica wrote:Jonaish! Har du börjat på allvar?
/DJ
Snackar du med mig lr den dära störda fan som har svårt att fatta att han inte heter Jonaish??
-
Niklas82 wrote:DEtta var roligt… äntligen ett bildbevis på att du finns. ser ungefär ut som man kunde tänka sig…
Mmmm, de kan man tänka sig… hur såg du ut nu ??
-
jonaish wrote:Snackar du med mig lr den dära störda fan som har svårt att fatta att han inte heter Jonaish??
Aha, det finns två jonaish!
/DJ
Nu lägger jag ner!
-
Denrica wrote:Aha, det finns två jonaish!
/DJ
Nu lägger jag ner!
Ååååå…
En dum jävel har en bild på mig å heter JONIASH (vart tog du bilden på mig??)
OCH
Jag heter JONAISH….. Blanda Jonas med Naish så blir det Jonaish tryck dit ett I mellan A och S å ett H på slutet… H:et är för att mitt efternamn börjar oxå på H
-
jonaish wrote:Jag heter JONAISH….. Blanda Jonas med Naish så blir det Jonaish tryck dit ett I mellan A och S å ett H på slutet… H:et är för att mitt efternamn börjar oxå på H
Nä! är det sant??? guuuuuud vad smart du är!
Kan du göra något roligt med mitt namn? jag heter henrik -
gogga wrote:Nä! är det sant??? guuuuuud vad smart du är!
Kan du göra något roligt med mitt namn? jag heter henrikNä! är det sant??? guuuuuud vad smart du är Henrik!
ska jag göra något roligt med ditt namn? -
jonaish wrote:Nä! är det sant??? guuuuuud vad smart du är Henrik!
ska jag göra något roligt med ditt namn?
stackars liten.. vem det nu än e som heter jonasih jonaish så kan han/hon ändå inte bli lika jävla korkad som orginalet! -
zoolander wrote:stackars liten.. vem det nu än e som heter jonasih jonaish så kan han/hon ändå inte bli lika jävla korkad som orginalet!
Ååå orginalet heter zooland
-
jonaish wrote:Ååå orginalet heter zooland
mmm.. jag vet!
du e rolig, det e ball att läsa dina iq-befriade inlägg.. kepp on posting säger jag bara… det e ju typ bara du som livar upp forumet nuförtiden när patriköll spelar poker hugo har mens och mathias e borta! -
jonaish wrote:Nä! är det sant??? guuuuuud vad smart du är Henrik!
ska jag göra något roligt med ditt namn?Henaish kanske?
-
SamHansson wrote:nää du är också ett ljus i mörkret zooländer
jag har tappat! det e tragiskt.. men jag kommer igång när nybörjarna invaderar habo!
måste säga att du tappat lite av gnistan i dina inlägg, men det e ju inte ditt fel.. man får väl beskylla patrikol för det!!! nä, där ljög jag, faktiskt ganska roligt att läsa om venom!
ska bli skitnice att testa den i sommar!, jag ska testa den på seeecret där det blåser mellan 0.0.0.0.01 m/s till 68m/s samtidigt!
Logga in för att svara.