Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Gouda Reseförsäkring

• Gouda Reseförsäkring

Publicerad av mackan på 29 november, 2005 vid 16:15

Nån som har koll på om Gouda (bolaget som CSN sammarbetar med) täcker kitesurfing? Dem har bara sngivit våg- och vind surf på listan…

stebe svarade 19 år, 11 månader sedan 4 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • skanepaul

Medlem
    29 november, 2005 vid 16:16

Fan, snart drar vi!

• eklov

Medlem
    29 november, 2005 vid 18:23

Svar till:

Nån som har koll på om Gouda (bolaget som CSN sammarbetar med) täcker kitesurfing? Dem har bara sngivit våg- och vind surf på listan…

[/ QUOTE ]

hej!

Jag har tecknat deras reseförsäkring under tiden jag pluggar utomlands. Som du sa strå inte kitesurfng med på deras lista, men när jag pratade med dom sa dom att den täckte även kitesurfing. Men hör gärna med dom en extra gång för att vara på den säkra sidan…

/peter

• stebe

Medlem
    29 november, 2005 vid 19:01

De betalade mina omkostnader i samband med en liten surf incident men jag vet inte hur det är med kite.

• mackan

Medlem
    29 november, 2005 vid 19:45

ok, ska ringa dem o höra om dem kan skicka över nått skriftligt. alltid gött att ha. rätt fint om dem täcker stöld oxå så man kan lägga grejerna på stranden, fast d e väl iofs ganska lugnt i alla fall i oz..??.

• stebe

Medlem
    30 november, 2005 vid 06:25

Jo, iaf om du lägger grejorna så andra kitesurfare har koll på dem. Fast när jag var i Perth hade de problem med inbrott i bilarna när folk var på vattnet. Särskilt vid Woodmans Point och Leighton beach, så lämna inte nått värdefullt i bilen om du inte har den under uppsikt. Har en kompis som råkade ut för det.

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Gouda Reseförsäkring

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.