Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Gps-icesailing
- 
		Gps-icesailingPublicerad av badjanne på 10 januari, 2009 vid 06:56Nu är den igång 
 http://www.gps-icesailing.com/mattias-j svarade 16 år, 9 månader sedan 7 Medlemmar · 10 Svar
- 
			10 Svar
- 
@tobhed 524757 wrote: Mården verkar vara snabbast i världen än så länge =) Kolla Dalas inlägg på Sydspeed on ice Körde 37,5 knop på Krankesjön i Lördags i snöstormmen/spöregnet med 8.8 segel. Vind 8-11 m/s. Kunde kört fortare men det gick inte att se något när glasögonen snöade igen hela tiden. 
- 
KnatteGäst10 januari, 2009 vid 09:28@Mården 524759 wrote: får spara en skärmdump till barnbarnen o visa när man låg först i världen;);) Stabilt Mården:tongue: 
 Tänkte jag skulle tankat över några värden igår, men upptäckte att jag hade rensat GPS..:blush: Men hade ju parkerat i bottenträsket som vanligt ändå:wink:
- 
Fortfarande sexa på den officiella top 10-listan (Där bara doppler-tider räknas)på startsidan iaf och därmed svensk rekordhållare i hittlils två dygn 😉 
- 
När kör vi vår första tävling i Sverige? 
 I Holland e dom riktigt på G se klipp från GPS Icesailing11 January 2009 by Roger: 1. Dutch Nationals Icesurfing 
 What a great day at the Veluwemeer! The 42 competitors had a fantastic event and so much fun on the ice. All went save and there were no big crashes.
 It was a close call between Gertjan and Richard! The jury had to double check the results and the rules.End results: 
 – Gertjan Nieuwenkamp
 – Richard Konstapel
 – Remco Bakker
- 
- 
Kan passa på att säga att jag inte är RTK för gps-icesailing.com 
- 
SWE223;525109 wrote:Boo, världens snabbaste embryo? Kolla ålder…:smile: 
Logga in för att svara.