Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › GPSSS uppdaterad
-
GPSSS uppdaterad
Publicerad av bjornen på 22 januari, 2008 vid 19:16Verkar som dom har ändrat på deras sida ? Nu kan man tex kolla i vilka sessioner PB är gjorda. Kunde man det förr ?
//Björn
joth svarade 17 år, 8 månader sedan 7 Medlemmar · 19 Svar -
19 Svar
-
Knatte
Gäst22 januari, 2008 vid 21:07Jo, sidan verkar allt vara uppdaterad både till innehåll och layoutmässigt:laugh:
-
Hoppas bara att forumet uppdateras oxå. Är lite svårt att följa långa trådar, då man inte vet vart nya inlägg börjar.
Dom borde anlita Steffo… 🙂
-
Jester;440930 wrote:Hoppas bara att forumet uppdateras oxå. Är lite svårt att följa långa trådar, då man inte vet vart nya inlägg börjar.
Dom borde anlita Steffo… 🙂
Eller dig 😀
-
GPSSS-fråga:
Vad beror det på att när man selekterar ”topplistan” resp ”senaste inlagda repan” på länder som Sverige, Canada, Norge etc så kommer det inte upp någon 10 i topplista?
Om man väljer Grekland, Frankrike, Holland etc så får man årsbästa listor…
-
För få inlagda sessions? Baserar svaret på att listan gäller 2008 och inte kalenderår
-
Nej det kan inte bero på det, grekerna har inte mer än 6 man som lagt in repor i år. JAg misstänker att det beror på RTK på nåt vis.
-
Om det är RTK får han se till att få tummen ur röven f-n jag har ju årsbästa.
-
faster;443013 wrote:Om det är RTK får han se till att få tummen ur röven f-n jag har ju årsbästa.
ahh, nu förstår jag varför det inte fungerar….
-
Nu har dom uppdaterat på gps-speedsurfing så man kan se GPS top 10 i Sverige 2008 och på dom fyra första platserna parkerar Naish-teamet, bra jobbat grabbar. Det är ju lite roligare att jämföra sig med Sverige än att titta på farterna från south-end, sandy point, strand horst m.m
-
tobhed;443035 wrote:ahh, nu förstår jag varför det inte fungerar….
Förstår du nu??????????????????????
-
faster;444612 wrote:Förstår du nu??????????????????????
Ännu mindre nu faktiskt… 😉
-
Välj Sweden i listan under ”Latest sessions”, då visas Sweden top-10 högst upp till höger på sidan
Logga in för att svara.