- 
		Gran CanariaHej! Ska till Gran Canaria över nyår. Hur är vattentemperaturen då? Överlever jag om jag bara ta med en shorty? Jag kommer att ”ligga” lite i vattnet efter en del mindre lyckade hopp… /Jonas 
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Resor & Transport › Gran Canaria
Hej! Ska till Gran Canaria över nyår. Hur är vattentemperaturen då? Överlever jag om jag bara ta med en shorty? Jag kommer att ”ligga” lite i vattnet efter en del mindre lyckade hopp… /Jonas
Hvis jeg var dig ville jeg nok tage en semi-dragt med også… jeg var der i sommer og alle sejler med shorty – men hvis man ligger meget i vandet så er en semi en god ide tror jeg //
ralf
danmark 
Tag för fan med dig en dräkt med långa ben och gärna långa armar också, annars fryser du pitten av dig. Jobbade ett halvår på fue och vet vad jag snackar om…
Rikard  
Rikard!
när var det du va på fuerte och jobbade på flagbeach?
va där v 9 förra året och då fanns det en rikard där..! undrar bara om det va du?
Tobbe
Logga in för att svara.

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.
Hantera pushnotiser