Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Resor & Transport › gran canaria….
-
gran canaria….
Publicerad av anonym-anvandare på 11 mars, 2005 vid 09:43jag och en kompis tänkte ta en resa till gran canaria över påsk, hur är det att vindsurfa där ner nu i mitten på mars??? vind, hyra grejer mm??? vi är nybörjare bägge två… alla svar är jag tacksam för
donpedro svarade 20 år, 7 månader sedan 3 Medlemmar · 5 Svar -
5 Svar
-
Jag vet inte hur det är med vind eftersom jag aldrig varit där. Men enligt många olika källor ska det blåsa riktigt bra just kring mars april. Jag och min polare micke Z kommer också att innfinna oss på denna magnifika ö runt påsk. Vi hoppas dock på lite hårdare förhållanden än nybörjar style. Men men vi bor iaf i anslutning till mistral club vid bahia feliz.
-
oki, hoppas på det bästa… var ska ni bo? har ni bokat det över nätet eller?
-
vi bor på las pitas apartments. Vi bokade genom club mistral för enkelhetens skull. http://www.club-mistral.com
-
dom är fina dom lägenheterna
(utvändigt iaf) synd bara att alla timeshareägandetyskfan´s ungar och resterande småbarn förstör friden så undvik att stanna kvar i bahia så mycket det bara går -
Åfan typiskt massa jobbiga ungar som ska störa den sköna friden ATTANS. Fan det borde dom ha varnat för när vi bokade
. Jaja det är ju inte hotellet man ska spendera sin surfsemester på hoppas jag iaf. Fan nu ere inte så lång tid kvar tills man åker å jävlar vad man hoppas på vind och sol och fröjd.Har du varit där Alexander? Då kanske du vet hur det är att ta sig in till Las Palmas eller andra ställen på ön om man inte har egen bil. Hur är surfet i Bahia feliz, ere så bra som dom säger på Mistral eller hur är det? Vore sjysst att få lite kommentarer från svenskar som varit där. Vet inte hur mycket man kan lita på Tyskarna i alla avseenden

Tack på förhand
Logga in för att svara.