Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Grattis Mike till 3:e plats i Canada
- 
		Grattis Mike till 3:e plats i CanadaPublicerad av danneee på 13 september, 2008 vid 05:02Gutt som fan plats på podiet… Kötta på!!! mjersen svarade 17 år, 1 månad sedan 18 Medlemmar · 19 Svar
- 
			19 Svar
- 
?? han ligger 4a just nu. eller? 
 http://www.extremeelements.tv/live_results/results.php?TNID02=43&TYPE04=SINGLE&SEX01=M
- 
gratulationer!! 
 någon får länka lite live fotage om det kommer upp nån gång.
- 
hehehe podium finish.. this can only mean one thing… dammit…. 
- 
Kniven du vet att pingis är coolare än kite!!! Så ta nu och bli bäst i världen i drakflygning snarast så du kan satsa på pingisen på allvar sen. 
- 
tackar alla,,, !!! En sak kommer jag aldrig glömma en kompis sa till mig när jag var i venezuela för 4 år sedan,,,, sa han mike seriusly,,im just being honest,,, you are to old!!!! vad e man nu då ??? 😀 
- 
Fy fan vad fettt Micke! Grattis till en så jävla välförtjänt pallplats. Get the heel outta msn, cuz I won’ 
 t say a single word that make sense
- 
@MikeTK 499547 wrote: tackar alla,,, !!! En sak kommer jag aldrig glömma en kompis sa till mig när jag var i venezuela för 4 år sedan,,,, sa han mike seriusly,,im just being honest,,, you are to old!!!! vad e man nu då ??? 😀 ….”-Så sätter man själv sina gränser!”….. 
 Var det verkligen en ”vän”???
 😉
 No limits GRATTIS Mike!!!!
Logga in för att svara.