Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Grattis Sourra!
- 
Grrrrrrrrrrrrrrrrraaaaaaaaaaaaaaaatttttiiiiiiiiiiiiiiissssssssssssssssss!:-) 
 Men vad då gubbsurf??? Så sätter du själv dina gränser….sjunger Jocke (Kent), och det är sanning!
 Det är timmarna på vattnet som räknas…..även om lederna blir mindre flexibla för varje dag som går;-).
 Hoppas vi ses i morgon fm på vattnet i Läjet och sätter några nya moves, oavsett av vad eller på vilken nivå! Progression Session is on:-)!!!
- 
Grattis mannen, hoppas kvällen blir superb trots att du e förkyld?! 
- 
ha ha! Du kunde hängt med mig o gonza på en downwinder idag men de blir kanske lite choppigt för dina stackars lårbenshalsar!? För att inte tala om dom dåliga knäna! 
- 
Det är nog mest min ömmande häl och mitt trytande tålamod som gör att jag har svårt för downwinders (”Är vi framme snart? Är vi framme snart?”). Men Gonzo hade ett rätt gött upplägg på sitt förslag så inom en överskådlig framtid kan det tänkas att jag kör jag med. 
- 
Tackar tackar allihopa! Jävlar vad gammal jag är nu =) Har skaffat mig en torrdräkt som jag fick komplimanger för från en 72-årig herre som var på samma spot som jag i lördags. Det är ett tecken på att man är på rätt spår. Har fått några få ljusa hårstrån vid tinningen också. Kvar att fixa är: * Gå upp fyra ggr/natt för att kasta vatten 
 * Dricka kaffe kl 05:20
 * Skaffa hörapparatSen är jag fullfjädrad gubbe. 
Logga in för att svara.