Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Grönhögen.

• Grönhögen.

Publicerad av bboatb på 15 maj, 2006 vid 20:49

Någon som vet var man går i nu efter golfbanans utbredning till vattnet… letade men hittade ingenstans att gå i utan att behöva gå över nån green och parkera på golfbanan…?!
    /B

stickan svarade 19 år, 5 månader sedan 5 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • styret

Medlem
    16 maj, 2006 vid 06:35

har dom utökat i år? jag har inte vart nere i år nämligen.
    förra året hade dom ju en green ända nere vid vattnet men vår väg och parkering var kvar. det här måste vi kolla på om dom skulle ändrat.
    du var där förra året och såg hur det var då eller?

Förra gången dom utökade rev dom ju vårt vindskydd och hade sej men det fick dom bakläxa för. en häck har vi blivit lovade men inte sett till än.

• basse

Medlem
    16 maj, 2006 vid 07:17

Fick de bakläxa på vindskyddet lär de ju inte ha fått tillstånd att plocka bort vägen och parkeringen känns det som. Hoppas det ordnar sig.

• Oregistrerad

Gäst
    16 maj, 2006 vid 08:06
    BboatB wrote:
    Någon som vet var man går i nu efter golfbanans utbredning till vattnet… letade men hittade ingenstans att gå i utan att behöva gå över nån green och parkera på golfbanan…?!
    /B

Nej
    Du kör ner vid Ventlinge kyrka och följer vägen längs havet och golfbanan.
    Denna väg har vi använt i tre år. Sen finns det en riggyta där.
    Kör långsamt för annars kan du sätta avgassystemet på din bil.
    Seglade där för två veckor sen.

• styret

Medlem
    16 maj, 2006 vid 12:58

det är den vägen som gäller fortfarande? bra.
    vägen du ska svänga ner på ligger precis efter kyrkan fast på västra sidan vägen då såklart. om du kör bredvid golfbanan uppe på stora vägen så ahr du kört för långtsen till vänster längst ner där och så är det längst bort på den vägen.

• bohm

Medlem
    17 maj, 2006 vid 10:44

Jag hade oxå problem att hitta första gången. Det är en lite sketen grusväg precis innan golfbanan börjar. Kör hela vägen till havet och sväng vänster och fortsätt tills vägen tar slut på vikens södra spets. Där finns det en pytteliten gräsplätt som man kan ställa bilen.. fast jag tycker nästan att det är bättre att ställa bilen längs med vägen en bit innan… känns inte så kul att ha bilen ståendes precis vid green när pensionärerna är ute och svingar….

• bboatb

Medlem
    17 maj, 2006 vid 16:36

Södra spetsen, eller menar du norra? I södra delen har de byggt en småbåtshamn, det var där jag körde ner innan men det var juh ett tag sen.
    Men jag ska leta nästa gång jag kör ner….på fredag, lördag kanske….=)
    Men jag tror jag hittar nu, tack för hjälpen får se om jag kör kite eller om det blir vågsurf i helgen.
    /Benny

• styret

Medlem
    18 maj, 2006 vid 07:25

ja det måste var ett jäkla tag sen.

• stickan

Medlem
    18 maj, 2006 vid 07:44

Enligt Guru så ser det ut om grönis kommer att leverera lite till helgen!

Förhoppningsvis är jag där då!

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications