Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Grym fotograf!
- 
		Grym fotograf!Publicerad av hengo på 18 augusti, 2008 vid 06:35..som tog några bilder på oss i torsdags! Hon heter Anna-Karin fresten. http://www.annakarindrugge.com/ Det blåste väldigt skitmycket och var ännu byigare, jag körde en ss fuel 7 2004 (tack Peter!) och Micke en ozone light 7a eller nåt sånt? Låg väl på typ 11-14m/s men kul var det! samhansson svarade 17 år, 2 månader sedan 10 Medlemmar · 14 Svar
- 
			14 Svar
- 
skejtar_henke;491587 wrote:Fina bilder det håller jag med om..Henkie spankie vart e våra bilder:santa: 
- 
sweet photos… has she got one leg shorter than the other one?? 
- 
Fina bilder. Ozonen är en Edge från förra året. 🙂 Minst wakestyle av Instinctarna. 
- 
ah just, peter körde nog en hoppahögtkite ja. micke (suesia) hade sporten om de inte va havocen 
- 
Första gången jag ser Peter på ett foto med kite i näven. 
 Det är inte en Instinct bom Micke har, så det är nog Havocen.
- 
Det var en riktigt grym dag. 
 Vi med de stora drakarna fick snällt sitta och dregla.Riktigt bra bilder det blev.. 
- 
@Milkman 491630 wrote: Första gången jag ser Peter på ett foto med kite i näven. 
 Det är inte en Instinct bom Micke har, så det är nog Havocen.Fel Jens, det är en Ozone bom Micke började med Havoce 8:an men tyckte att den funkade uselt i den byiga vinden, han fick tillbaka sitt leende när han lånade Light 7:an. 
- 
Goa bilder! Hoppas ni är nöjda med suesiasbrädorna där uppe! 
- 
Fick den här bilden av Anna-Karin som var bra. 
 (Nu har jag varit med på 2 bilder)
- 
hehehe looks like a failed attempt to photoshop out the kite though… 
Logga in för att svara.