Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Gul färg till F2 ride årsmodell -99 ?

• Gul färg till F2 ride årsmodell -99 ?

Publicerad av Knatte på 16 september, 2006 vid 09:48

Någon som har lagat sin F2 ride årsmodell -99 (den gula varianten) och kan berätta vilken färgkod eller kulör som kan användas till bättringar ??:wink:
    Skulle vara bra med lite tips där …

jocke-g svarade 19 år, 1 månad sedan 1 Medlem · 3 Svar
  • 3 Svar
  • jocke-g

Medlem
    16 september, 2006 vid 14:55

Jag kommer inte ihåg vilken det är som blir bäst men jag vet att jag använde en från OK billack som blir helt ok. Det syns knapt någon skillnad när man använder den. När du väljer så titta på vilken du tycker ser bäst ut och ta en ljusar så brukar det bli ganska bra. Och sen när du får på halkskydd så syns det knappt.

jocke

Knatte wrote:
    Någon som har lagat sin F2 ride årsmodell -99 (den gula varianten) och kan berätta vilken färgkod eller kulör som kan användas till bättringar ??:wink:
  • Knatte

Gäst
    16 september, 2006 vid 15:10
    Jocke G wrote:
    Jag kommer inte ihåg vilken det är som blir bäst men jag vet att jag använde en från OK billack som blir helt ok. Det syns knapt någon skillnad när man använder den. När du väljer så titta på vilken du tycker ser bäst ut och ta en ljusar så brukar det bli ganska bra. Och sen när du får på halkskydd så syns det knappt.

jocke

Knatte wrote:

Tackar för tipset. Jag skall alltså hitta en OK-tapp och kolla där :cool2: Sedan är lagningen på undersidan, så att jag kan inte dölja det med halkskydd…:grin:

• jocke-g

Medlem
    16 september, 2006 vid 15:13

Ja det blir ju lite värre när det är under men det brukar bli helt ok. det som blir största problemet är att den nya färgen blöir blank medans orginal är matt. Hoppas att du hittar rätt färg. Då jag hade en sådan bräda så lagade jag nosen ett par gånger och när jag väl sålde den så såg inte ens köparen lagningen förens jag berättade var den var. så det går att få det bra.

Knatte wrote:
    Jocke G wrote:

jocke

Knatte wrote:

Tackar för tipset. Jag skall alltså hitta en OK-tapp och kolla där :cool2: Sedan är lagningen på undersidan, så att jag kan inte dölja det med halkskydd…:grin:

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications