Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Gummisnodd
- 
		GummisnoddPublicerad av blackadder på 14 september, 2008 vid 18:41Man kanske ska skaffa sig en gummisnodd å skimboard… eller nåt. kvabbso svarade 17 år, 1 månad sedan 11 Medlemmar · 13 Svar
- 
			13 Svar
- 
haha, eller så bygger man en cable.. do it. 
 Jag bifogar ritning

- 
Lelleee;499723 wrote:haha, eller så bygger man en cable.. do it.
 Jag bifogar ritningHaha, fantastiskt! Jag kan hjälpa till och frakta bort fåglarna 
- 
haha, frågan är om det är fåglarna som blir det svåra att frakta bort, men visst inga fåglar inga fågelskådare 🙂 
- 
Hör med Surfers, de lånade ju ut en till oss i helgen. Stort tack för det förresten! Sök förresten på banshee och wave på youtube så finns det några jäkligt najjsa vågskim-klipp. 
- 
Hittade här 500 feet borde räcka 
 http://www.bansheeriverboards.com/store/product.php?productid=38&cat=3&page=1
- 
var jävligt skoj att köra med den där gummisnodden, helt klart på inköpslistan! 
- 
seriöst angående eran eventuella cabel i gbg? Ni måste hålla oss updaterade, så man vet när man ska börja tänka på att säga upp lägenheten, försöka flytta jobbet,, etc etc 
- 
Räcker det inte med att kolla vindstatistik för att kunna motivera en flytt? 
- 
WakeNils;499882 wrote:var jävligt skoj att köra med den där gummisnodden, helt klart på inköpslistan!Vi måste bygga en mini kicker till den 
- 
Skicka in den till kommunkontoret så kanske jana sätter förmiddags fikan i halsen. 
Logga in för att svara.