Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Gun leveranstid
- 
		Gun leveranstidPublicerad av oskie på 18 mars, 2004 vid 12:54Hade tänkt att beställa bl.a. två segel från Gunsails så jag skrev och frågade om leveranstid… Slutet av april (om 6 veckor) sa dom p.g.a ”lot of backorders”! Vafan är det! Man blir lite lack… Några andra alternativ? watertouch svarade 21 år, 7 månader sedan 7 Medlemmar · 6 Svar
- 
			6 Svar
- 
Jag fick vänta i ca 2 månader att få mitt segel pågrund av att seglena var slut  Men nu har jag fått det och set är skit fräckt och grymmt Men nu har jag fått det och set är skit fräckt och grymmt  
- 
Jag beställade strax efter nyår.. Skulle få det i mitten på Febuari, men nu vart det en försening så det skulle komma nångång i April. 
- 
Jag kan bara instämma. Guns leveranstider är långa ! Jag passade på och beställde en komplett rigg när de hade rabatter innan nyår och de flesta delarna kom förra veckan, men några grejor var restade och kommer inte förrän om 8 veckor 🙁 Tur att min surfsäsong börjar i slutet av Maj/början av Juni 🙂 
- 
Jag skrev att jag skulle till Sydafrika i mitten av december och MÅSTE ha mina nya segel innan dess. Då satte de upp mej som VIP-kund och fick de första 04:orna som kom från fabriken. Och satans billigt blev det också med recycle-rabatten =) 
 Jag är en rätt nöjd kund mao…
- 
Hmmm! 
 Varför inte kolla med surfkeppler som har bra priser på segel http://www.surfshop-keppler.de/….har beställt ett NP expression för 2950.- kr inkl frakt (beställt igår)hoppas att det inte är 6veckor (fanns hemma) hadé 
 mats
- 
Vi beställde i höstas. Fick vänta nån månad pga att 03:orna vi beställt tagit slut. Istället fick vi 04:or till 03:ornas rea-pris. Mycket trevligt. 
Logga in för att svara.