• adde

Medlem
    25 april, 2002 vid 08:07

Ingen säljer GUN i sverige. Anders på LA-surf försökte men tyskarna var tydligen omöjliga att jobba med.

Mailade en beställning i fredags, svar kom igår: leveranstid en månad! Dom kan ta sina prylar och stoppa upp där solen inte skiner.

/adde

• boman

Medlem
    25 april, 2002 vid 09:09

Synd att dom har fått problem, jag har beställt många prylar från gun tidigare år och aldrig haft problem med lev, nu verkar dom inte få fram en pryl i tid!! annars tycker jag att segel och master mm, håller en hög kvalite.

• anonym-anvandare

Medlem
    25 april, 2002 vid 12:37

jag fick då nästan på en gång

• anonym-anvandare

Medlem
    25 april, 2002 vid 22:23

Även schyssta företag kan få slut i lagret. Det är väl OK om man får raka besked. Det som är riktigt dåligt med gun sails är att dom inte talar om när det blir förseningar och att dom dessutom gärna ger helt felaktiga besked. Inte OK.

• anonym-anvandare

Medlem
    25 april, 2002 vid 22:27

Eller också kan man betala mindre för ett märkessegel med bättre prestanda. Köp begagnat.

• adde

Medlem
    26 april, 2002 vid 09:34

Tydligen har det dykt ett paket iaf, trots avbokningen… tyckte väl att det fanns lite pengar på kontot…

så någonstans i gbg står ett packet med klämvänliga saker smile.gif

tydligen var det bara en KITE som behövde en månad på sig att åka hit…

/adde

• adde

Medlem
    26 april, 2002 vid 19:07

Var nog lite drastisk när jag totalsågade GUN… det visade sig att det var en KITE och en KITE pump (som inte jag skulle ha smile.gif ) som inte fanns inne. De skickar naturligvis dessa utan fraktkostnad när de kommer in.

Det var min polare som missuppfattade allt och trodde att allt skulle ta en månad. Det dök upp vid dörren på en vecka. Prylarna luktar gott smile.gif och verkar gedigna…

återkommer med besked efter vattentest

tummen upp!

/adde

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications