Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › GUN SAILS
-
GUN SAILS
Publicerad av anonym-anvandare på 25 april, 2002 vid 07:47Vem säljer Gun Sails i Sverige?
Varför betala 2000SEk mer för ett märkes segel
med sämre segel prestanda?adde svarade 23 år, 6 månader sedan 3 Medlemmar · 7 Svar -
7 Svar
-
Ingen säljer GUN i sverige. Anders på LA-surf försökte men tyskarna var tydligen omöjliga att jobba med.
Mailade en beställning i fredags, svar kom igår: leveranstid en månad! Dom kan ta sina prylar och stoppa upp där solen inte skiner.
/adde
-
Synd att dom har fått problem, jag har beställt många prylar från gun tidigare år och aldrig haft problem med lev, nu verkar dom inte få fram en pryl i tid!! annars tycker jag att segel och master mm, håller en hög kvalite.
-
Även schyssta företag kan få slut i lagret. Det är väl OK om man får raka besked. Det som är riktigt dåligt med gun sails är att dom inte talar om när det blir förseningar och att dom dessutom gärna ger helt felaktiga besked. Inte OK.
-
Eller också kan man betala mindre för ett märkessegel med bättre prestanda. Köp begagnat.
-
Tydligen har det dykt ett paket iaf, trots avbokningen… tyckte väl att det fanns lite pengar på kontot…
så någonstans i gbg står ett packet med klämvänliga saker

tydligen var det bara en KITE som behövde en månad på sig att åka hit…
/adde
-
Var nog lite drastisk när jag totalsågade GUN… det visade sig att det var en KITE och en KITE pump (som inte jag skulle ha
) som inte fanns inne. De skickar naturligvis dessa utan fraktkostnad när de kommer in.Det var min polare som missuppfattade allt och trodde att allt skulle ta en månad. Det dök upp vid dörren på en vecka. Prylarna luktar gott
och verkar gedigna…återkommer med besked efter vattentest
tummen upp!
/adde
Logga in för att svara.