Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Gun sails – Strong kite
-
Gun sails – Strong kite
Publicerad av niklas82 på 6 augusti, 2005 vid 17:37En sån jävel som var hälften foul hälften lei… hade jag beställt som min första kite…. fick dock en annan (tur var nog det) har aldrig sett en sån sen dess och är lite intresserad av hur det gick??? hittar inte ens några bilder
egan svarade 19 år, 8 månader sedan 8 Medlemmar · 10 Svar -
10 Svar
-
Jävla neggo! Det är ju kul med lite nytt. Då kan du köra med samma kite som du börja med hela livet o inte prova nått nytt…
-
Är det den som Lasurf killarna har? Efter vad jag hört verkar den väldigt bra om man vill se till att folk inte börjar köra kite. Ni som börjar få det trångt på era spots kanske ska ge ett bud.
-
Hej Jag har en hänger i taket på aris eftersom det var min första kite.kul minne men totalt livsfalig!!!
det var fel längder på linorna när den kom och utan några
bilder på hur det skulle vara var det inte lätt att få den i luften.
Bommen är nog 80-90 cm
Mike Blomvall blev dragen på idrottsplatsen genom dyngpölar
med ny inköpt jacka…
Jag själv fick åka ambulansen efter en runda med Gunsails strongkite….nära man sluta
säljer den aldrig vill inte att nån provar skitet… -
Svar till:
Jävla neggo! Det är ju kul med lite nytt. Då kan du köra med samma kite som du börja med hela livet o inte prova nått nytt…
[/ QUOTE ]
vooaaffaaan är det med dig…
dumma jävel är väl inte negativ nånstans… på flabben ska du ha…
jag beställde inte min första kite igår som du kanske gjorde,.. utan denna händelse utspelar sig för 3 år sen
-
Svar till:
Svar till:
[/ QUOTE ]
vooaaffaaan är det med dig…
dumma jävel är väl inte negativ nånstans… på flabben ska du ha…
jag beställde inte min första kite igår som du kanske gjorde,.. utan denna händelse utspelar sig för 3 år sen
[/ QUOTE ]
och du är inte bättre
*suck*
Logga in för att svara.