Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing gunmaster till neilprydesegel?

• gunmaster till neilprydesegel?

Publicerad av surfjohan på 21 juni, 2006 vid 09:57

Hur funkar denna kombon? Nån som vet? Ska ha en ny mast och gunmasterna ligger ju bra i pris..

Jag har Neilpryde Expression 6,2 -03, och expression 5.2 -05 som jag hade tänkt köra masten med.

/J

basse svarade 19 år, 4 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • jester

Medlem
    21 juni, 2006 vid 11:20

Ja det funkar. Iaf för mig för ett par år sedan. Loop C75 fungerade faktiskt *mycket* bättre än X3. Detta i 2002 års modell av NP Search.

• surfjohan

Medlem
    21 juni, 2006 vid 11:49

Ok jester, det låter ju bra. Masten jag hade tänkt köpa är ju 2006 430 cross (55%) eller expert (75%), och seglen jag ska köra är expression 6.2 & 5.2. Nån mer som kört den kombon?

• danneman

Medlem
    21 juni, 2006 vid 14:19

Jag kör Gun loop 75% till hela min linje Challenger Konda å är helnöjd med dom.
    Nästan halva priset i jämnförelse med Norths master.

• basse

Medlem
    22 juni, 2006 vid 05:47

Har också kört Loop75 i Expression och Search. Funkar mycket bra. Tror absolut att det är bättre att köra en Loop75 än en X3’a.

Annars har jag en X9 wave 430 som skall bytas mot RDM snart…. Den skull göra din 6.2’a magisk! 🙂

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications