Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Guten…
-
Guten…
Publicerad av surfrider på 4 december, 2000 vid 05:06anonym-anvandare svarade 24 år, 11 månader sedan 3 Medlemmar · 8 Svar -
8 Svar
-
Inte nog med att finniga 16-åringar förstör konfen nu har tyskar börjat skriva här också. Jag uppmanar webmastern att nypa dessa i örat innan det ballar ur totalt.
Mvh
/Så här är det! -
Börja med att logga in själv så har i alla fall du dragit ditt strå till stacken.
-
Tja du kan ju se vad som hände Voodoo
En massa kontaktannonser.
Så om du ser en sak så har dom flesta surfare försvunnit från denna konf och
tyvärr en massa glin tagit över. -
Tjena Larry!
Jag kan logga in men hjälper det så mycket? kollade på info om LARRY men kunde inte hitta någon annan info än att du har postat 27 inlägg. Men bara för din skull Larry ska jag fixa fram lösenordet så jag kan logga in även från denna datorn.Mvh
/Så här är det! -
Jag tror inte det är ”glin” tyvärr..det är massa vuxna människor som inte har något bättre för sig, och vem har påstått att surfare är vuxna, blir man det nån gång tro???
//20 år
-
Chilla ut för katten…jag skulle bara testa om det gick att posta mess. med html tags…o det gick ju bra. Jag är 30 bast!!
-
Okey det är lugnt. Trodde att tyskarna hade invaderat konfen, det räcker med att dom tagit över stränderna.
Mvh
/Så här är det!
Logga in för att svara.