• anonym-anvandare

Medlem
    4 december, 2000 vid 10:13

Inte nog med att finniga 16-åringar förstör konfen nu har tyskar börjat skriva här också. Jag uppmanar webmastern att nypa dessa i örat innan det ballar ur totalt.

Mvh
    /Så här är det!

• larry

Medlem
    4 december, 2000 vid 10:27

Börja med att logga in själv så har i alla fall du dragit ditt strå till stacken.

• anonym-anvandare

Medlem
    4 december, 2000 vid 11:53

Tja du kan ju se vad som hände Voodoo
    En massa kontaktannonser.
    Så om du ser en sak så har dom flesta surfare försvunnit från denna konf och
    tyvärr en massa glin tagit över.

• anonym-anvandare

Medlem
    4 december, 2000 vid 11:59

Tjena Larry!
    Jag kan logga in men hjälper det så mycket? kollade på info om LARRY men kunde inte hitta någon annan info än att du har postat 27 inlägg. Men bara för din skull Larry ska jag fixa fram lösenordet så jag kan logga in även från denna datorn.

Mvh
    /Så här är det!

• anonym-anvandare

Medlem
    4 december, 2000 vid 12:14

Jag tror inte det är ”glin” tyvärr..det är massa vuxna människor som inte har något bättre för sig, och vem har påstått att surfare är vuxna, blir man det nån gång tro???

//20 år

• anonym-anvandare

Medlem
    4 december, 2000 vid 12:49

Chilla ut för katten…jag skulle bara testa om det gick att posta mess. med html tags…o det gick ju bra. Jag är 30 bast!!

• anonym-anvandare

Medlem
    4 december, 2000 vid 13:09

Okej då vuxna barn

• anonym-anvandare

Medlem
    4 december, 2000 vid 13:09

Okey det är lugnt. Trodde att tyskarna hade invaderat konfen, det räcker med att dom tagit över stränderna.

Mvh
    /Så här är det!

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications