• Habo 060514

Publicerad av patrikol på 14 maj, 2006 vid 21:28

Riktigt gött idag!
    Säkert 40-50 kites massor av folk bra med vind och solen värmde gött.
    Både Mackan och Huber hade nya våg/lättvindsbrädor från Slingshot dom såg riktigt goa ut!
    Vill ha!

Tyvärr så orkade jag inte ta med den riktiga kameran samt trava ut i vattnet för kitebilder, har inte kört på väldigt länge (Grymt surfkåt) så det får bli en annan gång.
    Men några bilder ifrån stranden med pocketkameran blev det i allafall.

Besök ifrån alla möjliga delar av landet var det också b.l.a Team vidrig eller i allafall delar av dom!

patrikol svarade 19 år, 5 månader sedan 7 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • johanw

Medlem
    14 maj, 2006 vid 21:45

en riktig toppen dag va det allt.. kul att det kom så mycket folk.. mycke trevligt

• skye10

Medlem
    15 maj, 2006 vid 05:52

Härligt. Hoppas på att komma och gästa i vår/sommar/höst i år igen…

• lina

Medlem
    15 maj, 2006 vid 06:14

såg från fönstret på mitt jobb att det gick rejält med vita gäss på havet, var lite svårt att hitta arbetsglädje igår, jobbade från 6.30 på morgonen till 9 på kvällen….

hoppas ni andra hade riktigt kul o surfade bra mycket, ser helt klockrent ut!

• gh0st

Medlem
    15 maj, 2006 vid 09:19

ja det var en fantastisk dag och kul att få träffa så många nya ansikten + att se att fisken låg kvar 😉

• johanw

Medlem
    15 maj, 2006 vid 10:56

ja den vidriga fisken=P

• fifi

Medlem
    15 maj, 2006 vid 14:59

det var gött…väldigt möed folk vilket är trevligt på land o jobbigt på vattnet!

• skotten

Medlem
    15 maj, 2006 vid 15:10

strange to have so many chilled out people in the same place. Has to be done again

• patrikol

Medlem
    16 maj, 2006 vid 07:32
    lina wrote:
    såg från fönstret på mitt jobb att det gick rejält med vita gäss på havet, var lite svårt att hitta arbetsglädje igår, jobbade från 6.30 på morgonen till 9 på kvällen….

hoppas ni andra hade riktigt kul o surfade bra mycket, ser helt klockrent ut!

Jag surfade för dig också Lina! Det var helt suveränt.

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications