Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Habo fre-sön
-
JohanW;446755 wrote:vi ska ut allihopa!
najs, va de NV idag (de va de här hemma iaf) körde ni då på ringsjön??!
jag är nog där mellan kl 10-15 typ
-
mellan 10 – 15 de e fan e jävla skillnad 🙂 e inte ljust till 8a precis grabben 🙂
-
de va NV och vi körde på Habo pung… bra jefla ladd i vinden runt kl 13 men sen la den sig lite tyvärr. Kul att se så många idioter ute. Både nya å gammla faces
-
@skotten 446745 wrote:
anyone got any beer for sale near malmö`?
jag har beer, du får bensinpenger om du kommer och hentar dom. Men i morra skal det kites!
-
fan årets bästa deal… får bensinpengar för att handla öl. så jeävla najs…
-
JohanW;446760 wrote:mellan 10 – 15 de e fan e jävla skillnad 🙂 e inte ljust till 8a precis grabben 🙂
hahaha, ja men jag kommer nån gång runt kl 10 å åker efter kl 16 typ….
När kommer du ut johan å krille å ni andra???
-
go dag idag! varmt, soligt, topless kitebitches å allt annat som gör just habo till ett sånt grymt ställe.
sjukt mycket folk va de iaf å många kände man inte alls igen, spännande värre.
Om ingen hittar Thörns bräda imorrn får de fan bli en liten insamling. skamligt att en bräda ska försvinna från strandkanten i habo!!
-
@pjoter 446780 wrote:
go dag idag! varmt, soligt, topless kitebitches å allt annat som gör just habo till ett sånt grymt ställe.
sjukt mycket folk va de iaf å många kände man inte alls igen, spännande värre.
Om ingen hittar Thörns bräda imorrn får de fan bli en liten insamling. skamligt att en bräda ska försvinna från strandkanten i habo!!
fan sånt får fan inte hände om det inte e ett misstag
-
nope verkligen inte. är det stöld får det bli allmän hetsjakt å sen lynchning. fast först får de väl bli ordentlig genomgång av strandkanten imorrn igen om den av nån underlig andledning dykt upp igen.
Ingen som sett nåt?
(värsta e att jag själv borde fan sett nåt, satt 10m ifrån den å fotade stor del av tiden) -
fest hos mig kajt imon hajjjjjjjjjjjjjaruuuu……. de e najs
-
haha, gött ni börjar bli fulla gubbar!
fan jag fastnade hemma i hårda xbox bataljer… syns imorrn om ni orkar er upp från golvet.
Logga in för att svara.