Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Habo i veckan..
- 
Hoppas kunna vara i Habo runt kl 16 idag tisdag. Premiär! //Peter 
- 
Var ganska bra idag, men lite ostadig vind. 
 BTW Johan, Brett sade att de har ingen Boardshort på sig i Santa Cruz/California, och om du har en på dig, de skulle srattar åt dig. Så kanske du maste glömma de igen i framtiden
- 
@QQ-57 377009 wrote: Var ganska bra idag, men lite ostadig vind. 
 BTW Johan, Brett sade att de har ingen Boardshort på sig i Santa Cruz/California, och om du har en på dig, de skulle srattar åt dig. Så kanske du maste glömma de igen i framtidenhahahah får kanske börja ”glöma dom” oftare då =) va en go dag i dag helt slut nu… vem e på imrogn jag e där nog vid 10.. 
- 
@Cöffs 377041 wrote: Längesen man såg dig, vad gjorde du i påsk? Tjenare. Var å hälsade på de gamla i påsk men har ju varit ute massa andra dagar, var har du gömt dig under vintern? bangade i em, va för seg efter jobbet. hoppas på en grym em imorrn istället. 
- 
@pjoter 377049 wrote: Tjenare. Var å hälsade på de gamla i påsk men har ju varit ute massa andra dagar, var har du gömt dig under vintern? bangade i em, va för seg efter jobbet. hoppas på en grym em imorrn istället. Blev avskräckt sen vår senaste extremeåkning i habowavesen med 7:an…närå, mkt plugg, men blir kanske en session imorrn om det inte blir för kallt..ses! 
- 
haha, just ja, de blev ju iaf lite humm, ska vi kalla det åkning, den dan. 🙂 Det är mkt goare nu så du får allt ta å våga dig ut. Du får fixa lite ledigt från skolan för de verkar bli fina dar nu i veckan. 
- 
Jag e där kl 8 å sover lite till kl 10 å då riggar jag. typ.. 
- 
sol o bra me vind nu kommer nog bli en sjukt go dag!!! e där 10… 
- 
Kommer rundt omkring kanskje ca. mellan11och13. om alt går bra! 
- 
Vafan!! Här sitter man o möglar på ett jobb när det blåser…..kanske skulle byta lifestyle, bo i en pappkartong o bara surfa istället. 
 o en tiggar-skylt så man får in lite $$……< > 
Logga in för att svara.