Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Habo imorgon någon?
-
Aj Aj vi håller tummarna för dig Palle hör av dig så fort du kan så att vi vet hur det är med dig Palle! Eller någon annan som vet hur det är med honom.
-
Har precis pratat med Micke Bandana som själv var med på plats Palle klagade på ryggsmärta men körde själv till Akuten så det låter ju som att det har gått hyffsat bra trots allt. Men vi får vänta och höra med Palle själv senare.
-
Usch fan ännu en tankeställare. Håller tummarna för att det inte blev några allvarligare skador.
-
fan dubbelkolla alltid var ni har satt linorna särskillt i 16m/s
-
En bild på Pyronautorna. Jag hörde när flaggstången gick av när jag var vid vägbommen… Visste inte om situationen så jag for vidare. Huja… Små marginaler när det blåser 15…
-
ja hoppas allt gick bra..
Var launchar ni i habo, bakom den där kullen? För de e lite cp vind där..
Sam -
På sommaren när det är badgäster på campingen så ja bakom kullen på vintern var du vill oftast framför huset oavsätt så är Habo inte så speciellt lyckad plats just vid upp eller nedtagning av kiten mycket hus bilar och träd i närheten.
-
Fan gubbar sjuka grejor i dom vindarna fan jävla tryck i vinden när det är kalt. Paul hör av dig hur du mår, rena änglavakten med staketet asså.
Logga in för att svara.