Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › habo imrogn..
-
habo imrogn..
Publicerad av johanw på 29 december, 2007 vid 18:29vem e på om vinden kommer?
kamikazekiteren svarade 17 år, 10 månader sedan 5 Medlemmar · 10 Svar -
10 Svar
-
kaaaanske… hade vart gött…
De va fint idag förresten.. lite byigt men rejält me tryck å små små fina vågor därute å tokplatt därinne. hade inte nån glidare snott min minibräda så hade jag ju kunnat leka lite på platten.
-
@pjoter 435945 wrote:
De va fint idag förresten.. lite byigt men rejält me tryck å små små fina vågor därute å tokplatt därinne. hade inte nån glidare snott min minibräda så hade jag ju kunnat leka lite på platten.
inga namn nämnda.. kalle:)
-
om vinden fortfarande är syd-vest kommer ni til norbaggen! och kjör i värmen. Fråga pjoter om hur skjönt det är har nede i sydeuropa!! kan hende det är nogra sekundemeter ekstra med vind också, ser ut at kunne trenge dem söndag. Jag är klar från 09.00
-
ska se om jag kan smita ifrån hemmet för en snabbis på morgonen. hade ju inte varit fel.
-
@pjoter 435945 wrote:
yeah he has everyones boards, noone can surf because of him….. 😛
-
jag o martin drar ner så vi e där lite efter 10.. kalle kommer när han vaknat färdigt:)
-
Pjoter är på veg ned til skåre NU ! Så vi kiter ungefär kl 10.30
Logga in för att svara.