Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Habo Ljung idag?
-
Habo Ljung idag?
Publicerad av grodanboll på 18 maj, 2010 vid 07:56Aftonbladets prognos säger 8-9 m/s i em. Windguru säger 5 m/s… Vem kan man lita på egentligen?
humeenils svarade 14 år, 11 månader sedan 11 Medlemmar · 24 Svar -
24 Svar
-
skate_1_boy
Gäst18 maj, 2010 vid 08:07Windfinder säger 7-8 m/s mellan klockan 15-19… kanske drar dit, får hoppas det blåser upp lite mer.
-
ok, syns kanske i vattnet då! Asskön bild förresten, tjockisen med stekta ägg i fejjan 🙂 Är det du kanske?
-
Ingen som har en plats över från Lund? Bilen står på verkstad.. Om inte, vilken buss är det som gäller?
-
Du kanske kan åka med mig och en polare. Vi drar vid typ 13 tror jag. Var i Lund bor du?
-
Najs! Bor vid fäladstorget (mellan delphi och nova ungefär). Hör av dig om det funkar!
/Erik 0738341839
-
Rullar från Höjdpunkten någon gång efter 16 om du vill ha skjuts till Habo iaf.
-
eijrisch;612329 wrote:Najs! Bor vid fäladstorget (mellan delphi och nova ungefär). Hör av dig om det funkar!
/Erik 0738341839
Snackade just med polaren, han har inte så mkt tid på sig så han var inte så sugen på att åka till fäladen då det blir en rätt stor omväg 🙁
-
GrodanBoll;612307 wrote:Aftonbladets prognos säger 8-9 m/s i em. Windguru säger 5 m/s… Vem kan man lita på egentligen?
Aftonbladet och framför allt Windguru ska du absolut inte lita då, de har aldrig rätt.. Jämför DMI, Foreca Båtvädret samt SMHIs prognoser, lägg in lite sunt förnuft samt egna erfarenheter av spottet så brukar man kunna lista ut hur det blir. Kan utifrån det säga att det inte kommer vara någon vind i Habo idag så bara glöm det 🙂
-
FRV visar säger 6-8m/s i Habo. Är sjukt sugen på att komma ut så om någon annan skall dit drar jag också dit.
/Johanh
-
Limhamns mätaren ökar lite nu.. 5m/s 🙂
Nästan rak nordligt så ribban kanske är bättre..
-
skate_1_boy
Gäst18 maj, 2010 vid 17:35Underbar vind i habo idag! Superbra kitesurfing dag!
Logga in för att svara.