Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Habo Måndag ?

• Habo Måndag ?

Publicerad av wind-lover på 13 maj, 2007 vid 18:04

Hej alla galna surfare! 🙂

Det ser ut att bli runt 10m/s imorgon – så ja! 🙂 Om det håller i sig så kommer jag iaf vid 14-tiden.

Nån mer som e på?

wind-lover svarade 17 år, 12 månader sedan 2 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • foobar

Medlem
    13 maj, 2007 vid 19:29

Tror du verkligen att det finns nån som helst risk att du blir ensam därute om det blåser? 😉 Det var flera vinddesperata ute idag som stod och skvalpade i vattnet som skulle ut i morgon. Liksom jag om inte annan sport kommer ivägen. Efter jobbet. Och den här gången ska jag inte vara underriggad och felriggad och allmän boj och rundningsmärke för alla andra. Ja, i alla fall är det min fromma önskan.

• wind-lover

Medlem
    13 maj, 2007 vid 20:20

@foobar 382990 wrote:

Tror du verkligen att det finns nån som helst risk att du blir ensam därute om det blåser? 😉 Det var flera vinddesperata ute idag som stod och skvalpade i vattnet som skulle ut i morgon. Liksom jag om inte annan sport kommer ivägen. Efter jobbet. Och den här gången ska jag inte vara underriggad och felriggad och allmän boj och rundningsmärke för alla andra. Ja, i alla fall är det min fromma önskan.

haha, ja man märker att där alltid nästan är folk nu mera. Vilket är himla roligt! 😀

ses på vattnet!

Logga in för att svara.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Habo Måndag ?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.