Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › habo måndag.
-
ser ju gött ut nu, jag sticker iallafall ut nu och hoppas på att någon annan också dyker upp.
-
hoy martin hur är torrdräkten? var ute första gången här nere igår, gott mos!
-
AKA_KALLE wrote:hoy martin hur är torrdräkten? var ute första gången här nere igår, gott mos! tjena! har lite klydd med dragkedjan på torrisen..men det funkar! hur var det då? körde du på nån goo spot?
-
hittade en rätt go lagun med plattvatten men de andra lackade på stranden så blev bara en timme typ. Precis när jga packat ner allt så upptäcker Max att han tappat bort bilnycklarna, så vi stod där för natten endå. Inte fått nått mer ännu men Ragland på andra ön kommer nog bli riktigt bra om två veckor när vi kommer dit, yeah! Är på sydön i nz nu, queensland, hoppade precis lite bungy o ska iväg på rafting nu om 20min. ska föska fixa lite bilder från ragland sen. hade fint.
-
någon som ska ut imorgon eftermiddag? det ser ju ut att bli vind iallafall
-
jag sticker nog också ut runt 13 eller så, om det är vind vill säga
-
jaha, vinden finns ju och det ser ut att öka under eftermiddagen, kallt och djälvigt är det också ute.
någon som är sugen på att sticka ut nu? jag är iallafall men vill inte köra ensam. -
Krillan82 wrote:var ska ni köra någonstanns?
tja, detta är ju ”habo måndag.” tråden så jag tänkte sticka till habo, lust att hänga på? -
Klart man e sugen… men va fan har en del att fixa i skolan med. men ska ta en lite funderare… De e ju sjukt kallt i vinden 🙁 men skriver här igen inom kort
Logga in för att svara.