Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Habo – Torsdag em kväll – någon

• luuddee

Medlem
    4 augusti, 2005 vid 21:42

japp det e bara o hålla med det e därför ja bara kör secret

• stellan

Medlem
    5 augusti, 2005 vid 06:08

…Men det är kul att se så många nybörjare i vår härliga sport. Nya ansikten varje gång man är i Habo. Skoj!

Ett råd till alla er nybörjare. Håll inte kiten kl 12 (rakt upp) när ni går ut eller står i vattnet. Ni tar upp en väldigt stor yta och det är fruktansvärt irriterande. Håll den kl 10 eller 2 (lågt) så man kan passera över er. Håll också koll på väjningsreglerna!

Väl mött i Habo

• zoolander

Medlem
    5 augusti, 2005 vid 06:22

Svar till:

Svar till:

Hur fan kan man göra ett sånt utalande zoolander?

[/ QUOTE ]
    Det förstår jag mycket väl att man kan efter idag..
    Det är sådär roligt när man kör och letar plats för att hoppa (och jag brukar vara noga med att hålla avstånd när jag gör det) och så när man väl hoppat och min kite håller på att trilla ner så tar nån sats snett bakifrån och racar in under min fallande kite.. (min kite kammade för övrigt håret på killen i fråga, men det gick bra) Flyttar till andra sidan stenarna i Habo där det var tomt och då har man plötsligt någon hack i häl som gärna vill att våra kites ska pussa varandra – fin tanke, men går inte hem hos mig. Min point är i allafall att är man nybörjare och inte har full koll på sin kite så får man faktiskt tänka på det innan något håller på att hända, dvs gå långt bort från där alla andra kör om man inte har full koll på kiten. Det är faktiskt sjukt långgrunt även utåt och åt vänster resp höger.
    Kul var det med vind idag iaf. smile.gif

[/ QUOTE ]
    hehe.. gött att det är någon som förstår vad jag menar!

• brickan

Medlem
    5 augusti, 2005 vid 07:21

Svar till:

Jag vill följa med.Då jag är nybörjare har jag aldrig varit i habo så jag undrar om jag kan få en liten vägbeskrivning tack
    Henrik

[/ QUOTE ]

FÖR HELVETE GRABBAR tänk när ni själva ville ut och var nybörjare och läser att folk inte vill att man ska surfa!!!!

• annas

Medlem
    5 augusti, 2005 vid 07:33

Svar till:

…Men det är kul att se så många nybörjare i vår härliga sport. Nya ansikten varje gång man är i Habo. Skoj!

[/ QUOTE ]
    Det är sant!! Och så länge man förstår att man måste ta det lite försiktigt och hålla avstånd innan man har full koll på kiten så kör hårt!

• zoolander

Medlem
    5 augusti, 2005 vid 11:22

Svar till:

Svar till:

Jag vill följa med.Då jag är nybörjare har jag aldrig varit i habo så jag undrar om jag kan få en liten vägbeskrivning tack
    Henrik

[/ QUOTE ]

FÖR HELVETE GRABBAR tänk när ni själva ville ut och var nybörjare och läser att folk inte vill att man ska surfa!!!!

[/ QUOTE ]

mjukis!
    dom behöver ju inte läsa här eller.. detta e ju bara för datanördar..
    dom kan ju komma ut till spottsen och köra istället för att sitta hemma!

• stellan

Medlem
    5 augusti, 2005 vid 13:33

Du Zoolander – det kvittar hur mycket du försöker, du kommer aldrig bli lika hård och tuff som Rambo. Du är för mesig helt enkelt. Vi trodde den skottska wiskyn skulle göra dig något sådär hård men det fungerade inte. Låt kungen regera och spara dina krafter till vattnet istället.
    Lille gose ponken. Fint försök… smirk.gif

• zoolander

Medlem
    5 augusti, 2005 vid 13:45

haha.. du menar mjuk.. hum mycket pizza och burgare jag än äter..
    sen har jag överskottsenergi.. så kan lika gärna slösa den här!
    lillgrabben!

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications