Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › HAbooo
-
HAbooo
Publicerad av rambo_johnson på 27 juli, 2004 vid 11:34fifan va gött
pjoter svarade 21 år, 3 månader sedan 6 Medlemmar · 6 Svar -
6 Svar
-
nån som chansar och sticker dit eller? kanske kanske kan bli åkbart..
-
jag åker till Habo nu. man blir fan knäpp av å sitta å titta på datorn hela dan. gör som stellan – bra bok med…
-
ahh va fan det är bara hubert som sitter och snurrar på vindmätaren på lbws.
-
Bin there done that No thanks! Minst 6-7 m/s annars så får det vara. Spenderade första sommaren i vattnet tittandes på kiten och undrade varför vi inte kunde kitea alla tjejer och små killar (Läs Stellan) körde ju. Lösningen var enkel minst 6-7 m/s annars funkar det inte.
-
Svar till:
Bin there done that No thanks! Minst 6-7 m/s annars så får det vara. Spenderade första sommaren i vattnet tittandes på kiten och undrade varför vi inte kunde kitea alla tjejer och små killar (Läs Stellan) körde ju. Lösningen var enkel minst 6-7 m/s annars funkar det inte.
[/ QUOTE ]
Min första sommar låg jag likadant med en 14kvm drake, som skulle fungera från 4-5m/s enl. butiken, trodde jag skulle ge upp till sist, så jag håller helt med dig!!!!!!!!!!! -
Fan vilket fett ös det var idag!!
snacka om tryck!! lyckades göra mitt livs första kiteloop med riktig drake och jag behövde inte ens hoppa efter den då den drog som mest.. kände mig rätt biffig då faktiskt!
jaja. fick iaf invigt min sommardräkt och bättrat på den obefintliga brännan.
Logga in för att svara.