• pjoter

Medlem
    27 juli, 2004 vid 11:57

nån som chansar och sticker dit eller? kanske kanske kan bli åkbart..

• rex_milvus

Medlem
    27 juli, 2004 vid 12:00

jag åker till Habo nu. man blir fan knäpp av å sitta å titta på datorn hela dan. gör som stellan – bra bok med…

• sidpiraya

Medlem
    27 juli, 2004 vid 12:05

ahh va fan det är bara hubert som sitter och snurrar på vindmätaren på lbws.

• patrikol

Medlem
    27 juli, 2004 vid 12:06

Bin there done that No thanks! Minst 6-7 m/s annars så får det vara. Spenderade första sommaren i vattnet tittandes på kiten och undrade varför vi inte kunde kitea alla tjejer och små killar (Läs Stellan) körde ju. Lösningen var enkel minst 6-7 m/s annars funkar det inte.

• nilsson

Medlem
    27 juli, 2004 vid 14:27

Svar till:

Bin there done that No thanks! Minst 6-7 m/s annars så får det vara. Spenderade första sommaren i vattnet tittandes på kiten och undrade varför vi inte kunde kitea alla tjejer och små killar (Läs Stellan) körde ju. Lösningen var enkel minst 6-7 m/s annars funkar det inte.

[/ QUOTE ]
    Min första sommar låg jag likadant med en 14kvm drake, som skulle fungera från 4-5m/s enl. butiken, trodde jag skulle ge upp till sist, så jag håller helt med dig!!!!!!!!!!!

• pjoter

Medlem
    27 juli, 2004 vid 19:30

Fan vilket fett ös det var idag!!
    snacka om tryck!! lyckades göra mitt livs första kiteloop med riktig drake och jag behövde inte ens hoppa efter den då den drog som mest.. kände mig rätt biffig då faktiskt! tongue.gif

jaja. fick iaf invigt min sommardräkt och bättrat på den obefintliga brännan.

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.