Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Hadlow vinner grattis swe! Sjukt höga hopp!
- 
		Hadlow vinner grattis swe! Sjukt höga hopp!annas svarade 20 år, 6 månader sedan 17 Medlemmar · 43 Svar
- 
Det verkar som de flesta inte är införstådda med begreppet homo inom kite. 
- 
Svar till: 
 Svar till: 
 Spela roll om han är gay 
 han hoppade tydligen både högst och bäst i den tävlingen. Om du nu är bättre så varför vann du inte?Något alla undrar [/ QUOTE ] RUBEN skulel vunnit han e fetare, MikteTK är fetare också, han e inget mer än en liten spydig ungjävel den där Aoon.. [/ QUOTE ] Jo det är han, han är världens bästa kitare! 
 Och är man bäst i världen så är det många som tycker väldigt mycket!Peter 
- 
jävla korrupt tävling skulle jag vilja säga. Fel domslut ofta.. blää, no more pkra for me. Men soon kiteloop-handlepass hehe 
- 
Tråkigt Anna hoppas att det inte är för mycket favorit röstande ganska vanligt inom bedömningssporter. Bara ös på Anna. Vi tycker att du är bäst!  
- 
Anna panna puff! Du behöver inte känna att du måste förklara sistaplatsen för oss. Vi tycker om dig ändå! 
- 
[/ QUOTE ] 
 han e inget mer än en liten spydig ungjävel den där Aoon..[/ QUOTE ] Skulle jag me varit om jag varit om jag var 17, knappt byxmyndig, och spöade hela jävla världseliten i kite.  
- 
woooord steffo? vaffan nu kom jag på det ! Duuu e ju steffo stefan? 
 Hälsa Anna…
- 
Svar till: 
 Va heter Rambo på riktigt? [/ QUOTE ] Hugo Ljungberg på EH 
- 
- 
aron hoppar hogt vet var det varsta jag nagonsin har hort. 
 Vem fan bryr sig om vafan han gor eller att han vinner.
 Det ar fan ingen i sverige som ar intereserad av vafan en engelsk pojk kor pa.
 Det interesanta och roliga att veta a4r ju for fasn om vara egna landsman.
 Hugo som vann long distance och Miketk o Christian som placerade sig pa 9onde plats det ar fan det som ar kul att veta. Javla snorungen skiter forfan vi i. Tydligen ingen som gillar han sa mycket nar han gick pa prispallen sluta alla klappa snacka om att tappa respekt.johan 
Logga in för att svara.