Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Hadlow vinner grattis swe! Sjukt höga hopp!
- 
		Hadlow vinner grattis swe! Sjukt höga hopp!annas svarade 20 år, 6 månader sedan 17 Medlemmar · 43 Svar
- 
Jag tycker det är grymt bra resultat av de svenska åkarna. Otroligt imponerad! Deras resultat är det ingen som rackar ner på, bara det att vissa inte kan hålla munnen i styr angående andras resultat. Om aaron ställt upp i long distanse är det ju inte säkert han vunnit över hugo. Om han inte gjort det har jag en känsla av att han skitit i det och gått på nästa tävling med glatt humör istället för att skräna om att han borde vunnit eller något annat dumt. 
- 
Svar till: 

Bra jobbat Sparre & Karlsson 13 och Blomvall & Ditrich 9a. 
 Samma placering kitade ni hand i hand eller?Peter [/ QUOTE ] 
 vafan du maste ju vara helt korkad hand i hand
 har du nagonsin sett en kite tavling?
 4 st delar 9onde plats kukgarna
 ta reda pa info innan du skriver nagot
- 
De måste va dålig vind i Venezuela just nu! 
 Va faktiskt ganska roligt skrivet.
 Ha det gött anonym i Venezulea Peter 
- 
Svar till: 
 jävla korrupt tävling skulle jag vilja säga. Fel domslut ofta.. blää, no more pkra for me. Men soon kiteloop-handlepass hehe [/ QUOTE ] 
 Det ar da fel att domma ut PKRAn for att du sjalv korde daligt. Jag har sett dig kora och du kor bra men pa tavligen sa hade du absulut inget att komma med.
 Det funka inte langre med balett kiting.johan 
- 
Svar till: 
 Svar till: 
 jävla korrupt tävling skulle jag vilja säga. Fel domslut ofta.. blää, no more pkra for me. Men soon kiteloop-handlepass hehe [/ QUOTE ] 
 Det ar da fel att domma ut PKRAn for att du sjalv korde daligt. Jag har sett dig kora och du kor bra men pa tavligen sa hade du absulut inget att komma med.
 Det funka inte langre med balett kiting.johan [/ QUOTE ] Hälsa Anna! Hon är väl kvar i Venezuelan! Hoppas vinden kommer snart hos er!  Peter 
- 
Svar till: 
 jävla korrupt tävling skulle jag vilja säga. Fel domslut ofta.. blää, no more pkra for me. Men soon kiteloop-handlepass hehe [/ QUOTE ] Anna, fel domslut ofta? Kan du inte acceptera att du hade ett daligt heat istallet for att lagga skulden pa domarna? Du har haft 2 ganska stora skador pa sista tiden, kan inte det vara anledningen till att du inte kunde kora som du brukar? 
 Det ar ganska allvarliga anklagelser du kommer med, sa du kanske borde tanka innan du yttrar dig.
- 
Svar till: 
 Ha det gött anonym i Venezulea Peter [/ QUOTE ] skyll inte all skit pa mig 
- 
Svar till: 
 Svar till: 
 Ha det gött anonym i Venezulea Peter [/ QUOTE ] skyll inte all skit pa mig [/ QUOTE ] Du har ju humor Rambo! Men jag skrev inte att de va du, jag menade anonym i Venezulea, för de ser man på IP numret Ha det gött! Peter 
- 
Svar till: 
 Svar till: 
 Ha det gött anonym i Venezulea Peter [/ QUOTE ] skyll inte all skit pa mig [/ QUOTE ] QL att du gör reklam för Flexifoil.se nu!   
 – flexifoil.se – http://www.moodsofnorway.comPeter 
- 
Svar till: 
 Svar till: 

Bra jobbat Sparre & Karlsson 13 och Blomvall & Ditrich 9a. 
 Samma placering kitade ni hand i hand eller?Peter [/ QUOTE ] 
 vafan du maste ju vara helt korkad hand i hand
 har du nagonsin sett en kite tavling?
 4 st delar 9onde plats kukgarna
 ta reda pa info innan du skriver nagot[/ QUOTE ] Tack så mycket för att du redde ut det åt mig,…. jag har i flera dagar nu undrat över hur de lyckats komma på samma plats. Det där med och åka hand i hand verkade ju lite konstigt för då borde ju kajtarna ha trasslat ihop sig. Men nu fick det ju en logisk förklaring, faan vad du verkar kunna mycket.. ja ääh så impad..Snälla berätta mer saker för oss 
- 
Svar till: 
 Svar till: 
 jävla korrupt tävling skulle jag vilja säga. Fel domslut ofta.. blää, no more pkra for me. Men soon kiteloop-handlepass hehe [/ QUOTE ] Anna, fel domslut ofta? Kan du inte acceptera att du hade ett daligt heat istallet for att lagga skulden pa domarna? Du har haft 2 ganska stora skador pa sista tiden, kan inte det vara anledningen till att du inte kunde kora som du brukar? 
 Det ar ganska allvarliga anklagelser du kommer med, sa du kanske borde tanka innan du yttrar dig.[/ QUOTE ] Hej Anki! 
 Jag står för vad jag skrev. Jag menade dock inte bara mina heat, men mitt heat mot Susi tycker jag att jag vann, och andra med mig. Det var inte en anklagelse riktad mot dig, jag tycker att du är en grym dommare, det vet du om. Men jag har haft flera jobbiga situationer i Pkra, bl.a. i Belgien där en kite trasslades in i min i finalen i best trick och heatet ändå inte kördes om trots att detta står klart och tydligt i reglerna. Skulle detta hänt någon rider som Martin Vari så skulle det definitivt körts om. Det är det jag menade med ”korrupt”. Och jag har haft ett heat mot Susi innan där hon vann trots att hon låg och simmade efter sin bräda hela heatet, vilket jag tycker är konstigt. Är därför besviken på tävlingen.
Logga in för att svara.