Senaste nytt Forums Haga Park

• Haga Park

Publicerad av markus77 på 30 november, 2003 vid 07:51

Idag blir det syd på haga. Vinden ligger på7,6 på bron och kommer väl in mot haga nu under förmiddagen förhoppnings vis. Årsmöte är det oxå i dag. 15 00 ringer det in för start.

S-77

styret svarade 21 år, 11 månader sedan 4 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • styret

Medlem
    30 november, 2003 vid 09:32

vi ses på vattnet om det ökar.

• anonym-anvandare

Medlem
    30 november, 2003 vid 19:04

Haga är kasst!

• markus77

Medlem
    30 november, 2003 vid 20:12

Haga kanske är kasst om man inte seglar så bra och inte klarar av att göra ngt mer än att svänga lite granna. Behöver 3 meters vågor för att hoppa osv… Men för oss som vill segla ofta och inte behöver vänta 2 månader mellan gångerna så duger haga fint till dom dom flesta tycker jag det verkar som. Jag hade 27 seglingsdagar i maj och 29 i juni med 6,0 och mindre. Så jag försår inte riktigt det här med kasst. För att inte tala om att alla tävlingar som arranggerats på haga har blivit genomförda i top förhållanden. I freestyle och formula. Dock ej att prata om våg ridning men bakåt framåt flaka ponch går perfekt att göra så….

Markus S-77 med många många andra

• manno

Medlem
    30 november, 2003 vid 21:13

en kväll hos herr anonym/evil:

-Hehe nu ska jag ge dom jävlar bonnsurfarna på öland, får se vad ska jag skriva så att dom verkligen tar illa up? hmm.. JA! nu vet jag, haga är kast nej kasst stavas det ju!

Hahaha det är ju fan genialt! Så tunga argument kan man inte hävda sig mot. Fortsätt så, till slut kommer ingen att åka till hagapark mer för det e ju tydligen kasst laugh.gif

• styret

Medlem
    30 november, 2003 vid 22:21

jävligt tråkigt att det inte blev nått idag bara. och sen bommade vi fixa med masten markus.

Tycker att Markus snack känns rätt motiverat.
    klubbens rykte och antal medlemmar kan nog tala en del för haga likaså.

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications