Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Halmstad going off!!

• Halmstad going off!!

Publicerad av anonym-anvandare på 30 oktober, 2000 vid 21:43

Ni som inte var i halmstad idag missade sveriges inom alla kategorier bästa surf. Det enda man möjligvis kunde klaga på var kylan… Annars sideoffshore med ca 2,5 -3 m riktigt rena vågor, vissa dyningar upp till 5-6 meter. Oj oj oj…

anonym-anvandare svarade 24 år, 6 månader sedan 3 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    30 oktober, 2000 vid 21:54

Södra Öland gick också av. Fick se min första svenska våg från insidan idag!!!
    TUUUB!!!

• sir-ling

Medlem
    31 oktober, 2000 vid 08:49

Renare och längre vågor i Sverige går väl knappast att få. Eller som årets Wave Classic-segrare (eller var det RM?) konstaterade ” så här bra blir ju inte ens Klitmöller”… Wow!

• anonym-anvandare

Medlem
    31 oktober, 2000 vid 17:13

Japp, Michael Viscovich D-0 har varit i Halmstad (Vilshärad) tre dagar i rad nu…Fetare aerials i svenska förhållanden får man leta efter..klart bäst vågridning var det igår, måndag, med side-off, sinnessjukt bra! Fast idag var ju inte dåligt direkt heller, mycket bättre att hoppa i sideshore…

• anonym-anvandare

Medlem
    1 november, 2000 vid 12:40

Ja det var sveriges inom alla kategorier bästa surf – genom tiderna. Varför bygger inte halmstadsborna en stuga med bastu o lite sånt där? Det är ju så jädra trist att stå vid bilen o frysa kulorna av sig när man byter om. Fast det var ju helt klart värt det i måndes…

• racer

Medlem
    1 november, 2000 vid 17:27

Jag är Halmstadbo och det har ju diskuterats, men den stugan måste ju i så fall vara mobil, för vid syd och sydväst seglar man i Vilshärad och Västra stranden och vid väst och nordväst så seglar vi vid Ringenäs eller Frösakull och även Tylösand vid Nord, och alla typer av ostliga riktningar seglas vid Västra stranden och där går man i vid tre olika ställen. Så där finns förklaringen, men blir jag riktigt rik så ska jag köpa mig en lastbil och inreda den med både bastu och korvkiosk.

• anonym-anvandare

Medlem
    1 november, 2000 vid 20:06

Är det ingen som plåtat? Vi vill ju se förstår ni väl…

• anonym-anvandare

Medlem
    1 november, 2000 vid 21:06

Det var nån som var där och både filmade och plåtade, kan inte ni scanna in lite bilder????? SNÄLLA????

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Halmstad going off!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.