-
halmstad imorn någon??
Jag undrar om det är nån som ska ut i halmstad imorn förmiddag (mån). Behöver komma ut, men har ingen som kan hjälpa mig med start o sånt…
/Lina Lundgren
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › halmstad imorn någon??
Jag undrar om det är nån som ska ut i halmstad imorn förmiddag (mån). Behöver komma ut, men har ingen som kan hjälpa mig med start o sånt…
/Lina Lundgren
Hade tänkt o sticka o kita i Mellby eller Mynningen, men vet inte om jag hinner förmidag. Är nog klokt eftersom det såg ut o bli regn på eftermidagen.
MVH Tomas
TeamAirborne
Men för tusan.. det är juh måndag.. följ med ut på fredag eller lördag istället… så köper jag första ölen så ska du väl kunna komma igång efter det.. skit samma ifall det regnar där är tak på uteserveringen..
Men om det var om kite.. så häng på någon till mynningen där är alltid någon om det blåser som kan vara en hjälpande hand när det behövs
Logga in för att svara.
Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.
Hantera pushnotiser