Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Halmstad – Mynningen på Onsdag?
-
Halmstad – Mynningen på Onsdag?
Publicerad av gurra_g på 9 april, 2007 vid 16:52Någon mer som är sugen? Ser ut att vara västligt o då fungerar väll inte västra o östra gillar jag inte riktigt så tänkte en sväng ner till mynningen någon som vill samåka? Har 1-2 plattser i bilen…
Jag är ledig hela dagen så blir väll en heldags surf för mig…
gurra_g svarade 18 år, 7 månader sedan 4 Medlemmar · 8 Svar -
8 Svar
-
Kom upp till Varberg istället. Apelviken vore väl inte helt fel?
Virena
-
kom på att jag har en dugga på morgonen men slutar senast 10…
-
@Gurra_g 375324 wrote:
kom på att jag har en dugga på morgonen men slutar senast 10…
Fasen jag e ju helt knas när det gäller veckodagar. Har ingen koll. Det e ju inte onsdag imorn det e ju tisdag. Ja, man blir lite knäpp i bollen när man jobbar tre dygn i sträck. Jag e ledig imorn och skall kita så länge jag bara orkar. På onsdag slutar jag kl 16 så jag kan tidigast vara i Varberg kl 17. Är det för sent?
-
Tjena Virena!
Jag kommer vara nere i viken relativit tidigt i morgon tror jag =) När kommer du ner tror du?// Kalina
-
@Virena 375327 wrote:
Fasen jag e ju helt knas när det gäller veckodagar. Har ingen koll. Det e ju inte onsdag imorn det e ju tisdag. Ja, man blir lite knäpp i bollen när man jobbar tre dygn i sträck. Jag e ledig imorn och skall kita så länge jag bara orkar. På onsdag slutar jag kl 16 så jag kan tidigast vara i Varberg kl 17. Är det för sent?
Ok inte lätt det där med veckodagar 😉
Jag kör nog på mynningen då! Ingen mer som ska ut? Kom igen nu Halmstad locals!
-
jag rekomenderar dogge eller uppåt, i mynningen vaktar tyf med näbbar å klor
-
Så pass låter läskigt…
Får kanske ta med lite kex o kakor o bjuda på så kanske han lugnar sig…
Logga in för att svara.